Răsfață-te la boutique hotelul din inima naturii

Termene și condiții ale acestei experiențe

Experiență valabilă pentru persoane de peste 18 ani. Restricția se aplică și persoanelor care însoțesc posesorul de card în experiență.

Definiții

În cuprinsul acestor termene și condiții, referirile de mai jos vor fi definite după cum urmează:

Comerciant (furnizor)– persoană parteneră Mastercard care își asumă în mod direct organizarea și prestarea efectivă a experienței. Comerciantul este în același timp și emitentul Voucherului.

Experiența – ansamblul de produse și/sau servicii de care beneficiază posesorul de card prin utilizarea voucher-ului comerciantului. Voucher-ul poate fi folosit o singură dată, deci experiența reprezintă un singur pachet dintr-un tip de experiență listată pe priceless.com.

Experiență cu plată – experiență pentru care posesorul de card achită integral valoarea acesteia. Prețul integral este cel afișat pe pagina de descriere a experienței

Experiență cu preț preferențial – experiență pentru care posesorul de card achită parțial valoarea acesteia. Prețul preferențial (care include reducerea) este cel afișat pe pagina de descriere a experienței.

Experiență gratuită – experiență pentru care posesorul de card nu trebuie să plătească

Oferta – va fi interpretată conform prevederilor Termenelor de Utilizare Priceless: https://www.priceless.com/terms.

Posesor de card – persoană care deține un card Mastercard eligibil pentru experiență și are cont activ Priceless.com.

Rezervare a experienței - se defineste ca stabilirea datei și orei pentru experiențele care nu au o dată fixă, respectiv confirmarea participării pentru experiențele care au dată și/sau oră fixă, precum și stabilirea celorlalte detalii necesare experienței. Acest lucru se face direct între posesorul de card și comerciant.

Consumarea experienței – se definește ca participarea la o experiență rezervată sau la una care are o dată și/sau oră fixă.

Anularea unei experiențe – momentul în care experiența (numărul de comandă) nu mai poate fi folosit pentru rezervarea unei experiențe. Acest moment poate surveni în urma unei decizii Mastercard sau în urma expirării unei perioade obligatorii pentru a face rezervarea, conform termenelor și condițiilor prezente. Anularea este confirmată către posesorul de card printr-un email, iar acesta poate fi trimis într-o zi ulterioară anulării efective, de obicei prima zi lucrătoare de după ce anularea a survenit.

Voucher pentru experiență – confirmare (email) care atestă că destinatarul are la dispoziție o experiență a comerciantului. Confirmarea comenzii este transmisă prin email, în funcție de tipul experienței – gratuite, cu plată sau cu preț preferențial - de către Mastercard sau de către agenția care gestionează aceste experiențe, în numele comerciantului și are o durată limitată.

Revendicare (comandare), și eligibilitate

Această experiență poate fi revendicată (comandată) exclusiv de posesorii de carduri Mastercard, înregistrați ca membri activi Priceless.com. Tipul de card eligibil este menționat în descrierea ofertei revendicate (comandate) de pe Priceless.com.

Sunt disponibile cantități limitate de oferte/experiențe.

Experiențele sunt oferite și pot fi consumate de numarul de persoane menționat în descrierea, detaliile sau termenele și condițiile experienței de pe priceless.com. Experiențele nu pot fi modificate de către posesorul de card și sunt disponibile pentru revendicare (comandă) sau cumpărare pe principiul „primul venit, primul servit”.

Posesorul de card nu poate modifica sau preschimba experiența și nu poate primi contravaloarea în bani, urmând ca aceasta sa se desfășoare în condițiile menționate pe Priceless.com la momentul revendicării (comandării). Experiența poate fi utilizată de numarul de persoane indicat în pagina de descriere a acelui tip de experiență de pe Priceless.com.


Un posesor de card are dreptul (este eligibil) să revendice (comande) o singură experiență gratuită până în prima zi lucrătoare de după consumarea acelei experiențe și să consume maximum 3 tipuri de experiențe gratuite într-un an calendaristic (1 ianuarie – 31 decembrie), indiferent dacă experiențele gratuite sunt sau nu oferite de același comerciant (furnizor). Acestea se numesc comenzi eligibile.

Mastercard își rezervă dreptul de a verifica și anula orice revendicare (comandă) peste numărul menționat anterior sau neeligibilă. Dacă un posesor de card face mai multe comenzi pentru experiențe gratuite, prima comanda care este eligibilă este luată în considerare pentru anularea celor neeligibile.

Pentru experiențele gratuite:

În câteva momente după plasarea comenzii prin priceless.com, posesorul de card va primi un e-mail automat din partea platformei. Acesta reprezintă confirmarea primirii comenzii și atribuirea unui numar de comanda, dar nu garantează acordarea experienței.

În prima zi lucrătoare de după ziua plasării comenzii se va face verificarea eligibilității:

  1. Dacă posesorul de card nu îndeplinește cerințele de eligibilitate, comanda va fi anulată și posesorul de card va primi ulterior un email automat care confirma anularea comenzii. Emailul de anularea a comenzii reprezintă confirmarea faptului că acel posesor de card a atins numărul de experiențe gratuite pentru acel an calendaristic sau că au fost identificate alte elemente care il fac neeligibil (ex: are o altă comandă care nu a fost consumată încă etc.), fară a fi necesară vreo altă formalitate.
  2. Dacă posesorul de card îndeplinește cerințele de eligibilitate va primi de pe adresa [email protected] un e-mail de confirmare (care reprezintă acordarea voucher-ului pentru experiență), cu mai multe detalii despre cum clientul o poate rezerva și consuma. Voucherul se consideră acordat la data transmiterii e-mailului de confirmare de la [email protected], fară vreo altă formalitate.

Pentu experiențele cu plată sau cu preț preferențial:

În câteva momente după plasarea comenzii prin priceless.com, posesorul de card va primi un e-mail automat din partea platformei. Acesta reprezintă confirmarea primirii comenzii și acordarea experienței (acordarea voucher-ului pentru experiență). E-mail-ul va contine mai multe detalii despre experiență și despre cum clientul o poate rezerva și consuma. Voucherul se consideră acordat la data transmiterii e-mailului de confirmare, fară vreo altă formalitate.


Rezervarea unei experiențe gratuite

Posesorul de card trebuie să rezerve experiența contactând comerciantul (furnizorul) prin intermediul datelor de contact indicate în emailul de confirmare a voucher-ului (primit de la adresa [email protected]) și să menționeze numărul de comandă (cel primit pe email în momentul plasării comenzii). Trebuie să facă acest lucru în maximum 5 zile lucratoare de la data revendicării/data comenzii (încluzând ziua comenzii și ziua  în care se face rezervarea). Dacă posesorul de card nu face rezervarea în acest interval, comanda va fi anulată in urmatoarea zi (indiferent daca este lucratoare sau nu). Posesorul de card va primi o informare pe email cu detaliile anularii comenzii in prima zi lucratoare. Zilele lucratoare sunt zilele de luni până vineri care nu sunt sărbători legale.

Rezervările pot fi făcute doar în timpul programului comerciantului/ furnizorului (disponibil pe canalele de comunicare ale acestuia). Mastercard nu își asumă responsabilitatea pentru rezervări care nu au putut fi făcute prin apeluri în afara orelor de program ale comerciantului (furnizorului).

Rezervările trebuie făcute cu cel puțin 5 zile lucratoare înainte de inceperea experienței (încluzând ziua începerii experienței și ziua rezervării).

Toate comunicările referitoare la rezervarea experienței revendicate (comandate) se fac direct între posesorul de card și comerciant.

 

Rezervarea unei experiențe cu plată sau cu preț preferențial

Experiența trebuie rezervată contactând comerciantul (furnizorul) prin intermediul datelor de contact indicate în emailul de confirmare a comenzii (a voucher-ului) și să menționeze numărul de comandă. Trebuie să facă acest lucru în maximum 30 de zile de la data revendicării/data comenzii (încluzând ziua comenzii și ziua  în care se face rezervarea), excepție făcând experiențele care au în detaliile de pe pagină perioada de valabilitate a voucher-ului. Dacă posesorul de card nu face rezervarea în acest interval, comanda va fi anulată în urmatoarea zi de după cele 30 de zile (indiferent daca este lucratoare sau nu). Posesorul de card va primi o informare pe email cu detaliile anularii comenzii in prima zi lucratoare de după anulare sau în ziua anulării dacă aceasta se întâmplă într-o zi lucrătoare. Zilele lucratoare sunt zilele de luni până vineri care nu sunt sărbători legale.

Rezervările pot fi făcute doar în timpul programului comerciantului/ furnizorului (disponibil pe canalele de comunicare ale acestuia). Mastercard nu își asumă responsabilitatea pentru rezervări care nu au putut fi făcute prin apeluri în afara orelor de program ale comerciantului (furnizorului).

Toate comunicările referitoare la rezervarea experienței revendicate (comandate) se fac direct între posesorul de card și comerciant.

Modificarea sau anularea experiențelor

Experienta nu poate fi modificata la solicitarea posesorilor de carduri, ea conținând doar elementele descrise în pagina de descriere a experienței de pe priceless.com. Independent de experiența comandată, posesorii de carduri pot solicita furnizorului adăugarea de produse și/sau servicii, acestea urmând să fie achitate de posesorul de card direct către comerciant.

Dacă o experiență revendicată (comandată) nu este rezervată sau nu are loc în intervalele de timp menționate mai sus sau la data stabilită cu comerciantul (furnizorul), posesorul de card care a revendicat-o (comandat-o) poate pierde dreptul la aceasta; experiența poate redeveni disponibilă pe Priceless.com.
Rezervarea, odată facută, nu poate fi anulată sau modificată de posesorul de card care a revendicat-o (comandat-o). În cazul anulării din partea posesorului de card sau modificării acelei experiențe, persoana care a revendicat-o (comandat-o) poate pierde dreptul la aceasta. Experiența poate redeveni disponibilă pe Priceless.com

La momentul realizării rezervării, posesorul de card va indica comerciantului toate condiționările și restricțiile pe care le are atât el cât și persoanele care îl însoțesc în experiență (ex. alergii, boli, dizabilități etc.). Comerciantul nu va fi obligat sa asigure o modificare a experienței conform acestor condiționări și restricții, iar, într-un astfel de caz, posesorul de card poate solicita anularea ei cu până la 5 zile lucrătoare înaintea de începerea experienței (inclusiv ziua solicitării și ziua începerii experienței). Experiența poate redeveni disponibilă pe Priceless.com.

În cazul în care intervin schimbări excepționale în programul și/sau oferta comerciantului, experiența poate fi modificată în acest sens unilateral de către comerciant, cu informarea prealabilă a Mastercard și a posesorului de card care a rezervat experiența.

Mastercard nu este responsabil pentru transportul invitaților la și de la locația experienței. Excepție fac experiențele unde transportul este inclus și este descris in pagina experienței.

Accesul la experiență este supus restricțiilor și cerințelor locației și comerciantului experienței. Posesorului de card i se poate cere, atât de către Mastercard, cât și de comerciant, să accepte condiții suplimentare specifice tipului de experiență revendicat (comandat), înainte de participarea la experiență.

Restituirea valorii unei experiențe cu plată sau cu preț preferențial

În cazul experiențelor cu plată sau cu preț preferențial comandate și/sau rezervate la care posesorul de card dorește modificarea comenzii sau a rezervării, încurajăm posesorii de carduri să găsească soluții cu comercianții (furnizorii). Dacă nu se ajunge la o soluție de comun acord și în timpii menționați mai sus, clienții pot cere anularea rezervării și a comenzii la adresa [email protected] cu până la 5 zile lucrătoare înaintea de începerea experienței (inclusiv ziua solicitării și ziua începerii experienței).

Mastercard își rezervă dreptul de a nu rambursa suma plătită de posesorul de card pentru o experiență în cazul unor situații precum:

  • când solicitarea de anulare a rezervării/comenzii din partea posesorului de card survine la mai puțin de 5 zile lucrătoare înaintea de începerea experienței (inclusiv ziua solicitării și ziua începerii experienței);
  • comenzi carora le-a expirat perioada pentru a face rezervarea;
  • experiențe cu dată fixă prezentată pe priceless.com (de exemplu evenimente, concerte etc.) a căror dată a trecut;

Condiții speciale pentru experiența revendicată(comandată)

Este posibil ca deținerea și folosirea voucherului pentru experiență să presupună respectarea unor condiții suplimentare impuse de comerciant, prin urmare, Mastercard recomandă posesorului de card să le verifice înainte de rezervare. Rezervarea experienței implică în mod automat ca posesorul de card a luat la cunostință și a acceptat condițiile comerciantului.

Mastercard își rezervă dreptul de a verifica, prin intermediul Comerciantului, atât identitatea posesorului de card cât și cardul eligibil al posesorului de card cu care experiența a fost comandată (revendicată). Comerciantul are dreptul de a anula orice experiență în situația în care nu se confirmă eligibilitatea cardului sau a posesorului de card, oricând pe durata experienței. În aceste situații Mastercard nu va rambursa sumele platite.

Condiții generale

Dacă există diferențe între termenele și condițiile pentru această experiență în limba română si cele în limba engleză, varianta în limba română primează și se aplică.

Experiențelor le sunt aplicabile în totalitate Termenele de Utilizare Priceless: https://www.priceless.com/terms  

Experiențele gratuite sunt destinate strict uzului personalși sunt sunt non-transferabile. Experiențele cu plată sau cu preț preferențial care au opțiunea de oferire drept cadou sunt destinate strict uzului persoanei menționate de posesorul de card în formularul de cadou de pe pagina de cumpărare a experienței de pe priceless.com. Posesorul de card care face acest cadou este responsabil sa aducă la cunoștința persoanei care va primi experiența toate detaliile acesteia listate pe pagina de descriere precum și aceste termene și condiții. Persoana care va primi experiența devine “posesorul de card” conform acestor termene și condiții și este responsabilă pentru respectarea lor.

Experientele nu pot fi revândute, republicate sau folosite de către posesorul de card în orice scop comercial sau promoțional. Orice revânzare sau încercare de revânzare sau republicare a experienței de către posesorul de card este strict interzisă și va reprezenta o încălcare a acestor termene și, pe lângă orice alte drepturi sau remedii disponibile pentru Mastercard și/sau comerciant, poate avea ca rezultat anularea dreptului de participare la această experiență și/sau închiderea contului Priceless.com fără o notificare prealabilă sau răspundere față de posesorul de card.

Mastercard nu controlează răspunsurile oferite de comerciant, de orice terț cu rol de organizator sau prezentator al unei experiențe, iar orice afirmație făcută de o astfel de parte, încluzând dar fără a se limita la ambasadorii de brand și celebritățile, nu reflectă punctele de vedere ale Mastercard. În plus, Mastercard nu susține și nu face recomandări pentru niciun produs, serviciu sau orice alt material care poate fi prezentat sau descris de orice terță parte în timpul acestei experiențe.

Mastercard își rezervă dreptul de a anula participarea la această experiență sau la orice experiență viitoare în cazul în care comportamentul posesorului de card, al persoanelor care îl însoțesc și/sau al persoanelor care primesc experiența cadou - inclusiv orice comunicare, prin e-mail sau prin orice alt canal de comunicare - este considerat ca fiind nepotrivit, nociv, hărțuitor, ilegal, jignitor sau dacă, pentru orice alt motiv, este considerat ca fiind în neconcordanță cu orice politici sau termene și condiții ale oricăror platforme sau comercianți aplicabili, la discreția absolută și finală a Mastercard. Dacă participarea unui posesor de card este refuzată invocând oricare dintre motivele menționate anterior, Mastercard va încerca, in limita timpului disponibil, să confirme prezența urmatorului posesor de card eligibil. Aceste drepturi se adaugă oricăror altor drepturi și soluții disponibile Mastercard și pot atrage după sine anularea înregistrării contului Priceless al posesorului de card.


Prin participarea la această experiență, posesorul de card își oferă acordul ca Mastercard, afiliații săi și terții în numele cărora acționează să folosească și să publice imaginea și/sau vocea posesorului de card, surprinse de orice înregistrare audio/video, precum și numele posesorului de card, avatarul, datele biografice, întrebări sau orice altă informație aditională pe care ai furnizat-o privind această experiență, fără limite de timp, loc sau conținut în scopurile promoționale ale Mastercard, fără remunerație, excepție făcând cazurile menționate de lege.

Mastercard își rezervă dreptul, indiferent de moment, de a anula, modifica, reprograma sau schimba aceasta experiență sau orice aspect al acesteia dacă, la discreția sa, experiența nu poate fi desfașurată conform specificațiilor sau nu este recomandabilă în anumite circumstanțe. Aceasta se aplică, dar nu este limitată la, oricare dintre urmatoarele circumstanțe: evenimente de forță majoră, fraudă, probleme tehnice sau orice alte cauze aflate dincolo de controlul Mastercard sau a comerciantului experienței. Dacă experiența este anulată, orice sumă deja achitată de posesorul de card va fi rambursată integral sau experiența va fi reprogramată, la discreția Mastercard.

Limitarea răspunderii

Prin participare, posesorul de card este de acord ca Mastercard și delegații săi, precum și directorii, ofițerii, angajații, acționarii, reprezentanții și agenții respectivei organizații sunt absolviți de orice răspundere și vor fi considerați nevinovați pentru orice răspundere, pierdere, accidentare sau moarte a sa sau a oricărei alte persoane (inclusiv orice invitat), inclusiv, fără a se limita la, daune aduse proprietații personale sau imobiliare, datorate în totalitate sau parțial, direct sau indirect, din motiv de acceptare, posesie, uz sau participare în această experiență. Răspunderea Mastercard se limitează doar la confirmare efectivă a Voucherului de acces la experiență. După confirmare, posesorul de card va continua relația juridică cu comerciantul, începand de la primul contact cu acesta și pe toată durata experienței.

Prin revendicarea (comandarea) experienței, posesorul de card este de acord să accepte și să urmeze acești termene și condiții, precum și Termenele de Utilizare Priceless: https://www.priceless.com/terms.