20% reducere la asigurarea auto CASCO

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

„Mai liber, mai relaxat, fără grija mașinii – asigurarea auto UNICASCO”


Perioada de desfășurare a Campaniei: 01.04.2024 – 31.05.2024


Art. 1 – Organizatorul

Organizatorul Campaniei „Mai liber, mai relaxat, fără grija mașinii – asigurarea auto UNICASCO” denumită în continuare „Campania”) este UNIQA Asigurări S. A. („Organizatorul”), persoană juridică română, cu sediul în București, Str. Nicolae Caramfil nr. 25, parter și etajele 3-4, Sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/13092/2004, CUI 1813613.

Campania se va derula în conformitate cu prevederile prezentului regulament, ai cărui termeni și condiții sunt obligatorii pentru toți participanții.

(1)   Participanții la Campanie sunt obligați să respecte termenii și condițiile prezentului regulament oficial al Campaniei (“Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”). Regulamentul Oficial este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile în România și este disponibil, în mod gratuit, pe întreaga durata a Campaniei, oricărui participant, în aplicația Lidl Plus.

(2)   Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după anunțarea în mod public a modificărilor respective prin intermediul acelorași canale de comunicare prin care Regulamentul Oficial a fost făcut public anterior.

(3)   Campania va putea fi întreruptă sau modificata de către Organizator oricând în timpul duratei de desfășurare, în cazul apariției unei situații de forță majoră, al unor cazuri justificate sau al modificării Regulamentului Campaniei.


Art. 2 – Durata și locul de desfășurare a Campaniei

(1)   Campania este organizată și desfășurată pe teritoriul României, prin intermediul aplicației Lidl Plus, în perioada: 01.04.2024 – 31.05.202, numită în continuare Perioada Campaniei, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament al Campaniei


Art. 3 – Regulamentul Campaniei

(1)   Prin participarea la această Campanie, participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament al Campaniei.

(2)   Regulamentul de participare/desfășurare a Campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a Campaniei, în format electronic, prin accesarea aplicației Lidl Plus.

 (3)   Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/ sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament. În caz de discrepanțe între prevederile din varianta scurtă a Regulamentului Oficial de pe materialele de comunicare ale Campaniei și prevederile acestui Regulament Oficial, vor prevala prevederile prezentului Regulament Oficial.


Art. 4 – Dreptul de participare

(1)   La Campanie pot participa toți clienții Lidl, persoane fizice, inclusiv angajați ai Organizatorului, care îndeplinesc următoarele condiții:

(2)   Este persoană fizică rezidentă în România și a împlinit 18 ani

(3)   Deține un cont activ în aplicația Lidl Plus, deschis anterior sau în perioada Campaniei.

(4)   Și-a exprimat acordul privind cunoașterea și acceptarea fără obiecții a prezentului Regulament, precum și a termenilor și condițiilor.

Organizatorul își rezervă dreptul de a anula orice participare la Campanie care nu respectă prezentul Regulament.


Art. 5 – Mecanismul Campaniei

(1)   În cadrul Campaniei, participanții au posibilitatea (cu condiția respectării cerințelor impuse de asigurator) de a achiziționa o asigurare auto UNICASCO, oferită de Organizator, cu un discount de 20% față de prețul de listă, în condițiile în care:

- participantul deține un autovehicul înmatriculat/ este supus înmatriculării în România:

- participantul este proprietarul autovehiculului (exclus achiziție în leasing);

- autovehiculul pentru care se solicită oferta de asigurare nu are o poliță de asigurare în vigoare la UNIQA Asigurări sau o poliță de asigurare expirată în ultimele 30 (treizeci) de zile

(2)   Participanții la Campanie nu au posibilitatea să primească contravaloarea în bani a reducerii și nici dreptul de a cere schimbarea acesteia, în niciun fel, iar discountul de 20% nu se cumulează cu alte reduceri comerciale.

(3)   În plus față de termenii și condițiile din acest Regulament, pentru a achiziționa polița de asigurare, participanții vor respecta Condițiile generale de asigurare ale UNIQA Asigurări – https://www.uniqa.ro/sites/default/files/2021-12/Conditia_Generala.pdf

(4)   Pentru a participa la campanie, Participanții trebuie să acceseze link-ul https://www.uniqa.ro/campanie/asigurare-casco disponibil în aplicația Lidl Plus și să transmită cererea de ofertă pentru achiziționarea asigurării auto UNICASCO, menționând în formular codul de discount primit în aplicația Lidl Plus


Art. 6 – Limitarea răspunderii

Organizatorul nu va putea fi ținut responsabil de apariția niciuneia dintre următoarele situații care poate aduce la nevalidarea înscrierii / neacordarea serviciilor menționate în prezentul Regulament:

(1)   Pierderile sau întârzierile accesării link-ului https://www.uniqa.ro/campanie/asigurare-casco generate de defecțiuni tehnice independente de voința Organizatorului, respectiv pierderi, întârzieri sau orice alte probleme cauzate de furnizorul de Internet / conexiune Internet a participantului.

(2)   Organizatorul nu va fi răspunzător de nerespectarea de către participanți a oricărei condiții sau al oricărui termen cuprins în prezentul document, precum și necomunicarea de către participanți a tuturor datelor și informațiilor precizate în prezentul document.

(3)   Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către participant în legătură cu serviciile dobândite, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de fraudă sau de tentativă de fraudă, precum și în cazul oricărui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

(4)   Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru accesarea promoției după expirarea perioadei de Campanie.


Art. 7– Prelucrarea datelor personale

(1)   Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal efectuată, privind drepturile Participanților la Campanie, sau în legătură cu desfășurarea acestei Campanii sunt prevăzute în Anexa 1 a prezentului Regulament.

(2)   Solicitările/reclamațiile privitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal în legătură cu Campania se pot depune conform indicațiilor din Anexa 1.


Art. 8 – Încetarea/ Întreruperea Campaniei

(1)   Campania poate înceta înainte de împlinirea perioadei prevăzute în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a asigura desfășurarea în bune condiții a Campaniei.

(2)   Forță majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi prevăzut, controlat sau remediat de către  Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa și a cărui apariție îl pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

(3)   Campania mai poate înceta înainte de împlinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendat oricând în baza liberei decizii a Organizatorului, cu condiția ca acesta să comunice în prealabil o astfel de situație și cu respectarea prevederilor Regulamentului.


Art. 9 – Contestații și Litigii

(1)   Eventualele litigii apărute între Organizator și participanți, cu privire la orice aspect legat de desfășurarea Campaniei, se vor soluționa pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate în instanțele judecătorești române competente.


Art. 10 – Alte Clauze

(1)   Deciziile Organizatorului privind Campania sunt finale și aplicabile tuturor participanților.

(2)   Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea Campaniei.



ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

„Mai liber, mai relaxat, fără grija mașinii – asigurarea auto UNICASCO”

- Informații cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal -


1.   Date privind operatorul de date cu caracter personal și împuterniciții

În vederea desfășurării Campaniei, datele cu caracter personal ale participanților vor fi prelucrate de către: UNIQA Asigurări S. A. („Organizatorul”), persoană juridică română, cu sediul în București, Str. Nicolae Caramfil nr. 25, parter și etajele 3-4, Sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/13092/2004, CUI 181361.

Datele de contact ale Operatorului pentru nelămuriri sau exercitarea drepturilor de către persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt următoarele:

UNIQA Asigurări S. A., email [email protected] și/sau la sediul social din București, Str. Nicolae Caramfil nr. 25, parter și etajele 3-4, Sector 1


2.   Categorii de date cu caracter personal procesate în cadrul Campaniei

•   Nume și Prenume;

•   Număr de telefon;

•   Adresa de mail;


3.   Scopul procesării

Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi prelucrate de către Operator în următoarele scopuri:

i)   Pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate, în scopul încheierii unui contract de vânzare pentru polița pe care persoana dorește să o achiziționeze în cadrul Campaniei.

ii)   Soluţionarea oricăror plângeri legate de modalitatea de organizare şi desfăşurare a Campaniei, investigarea eventualelor încălcări, realizarea unor raportări specifice, analize şi studii statistice, apărarea dreptului Organizatorului în instanţă şi/sau alte proceduri judiciare sau administrative;

iii)   Îndeplinirea unor obligaţii legale, cum ar fi, dar fără a se limita la obligaţii ce ţin de arhivare, securitate, ţinerea evidentelor contabile sau fiscale.

4.   Temeiul juridic al prelucrării

Datele furnizate de Participanți sunt prelucrate în temeiul executării unui contract (acceptarea termenilor și condițiilor Regulamentului Oficial și participarea la Campanie echivalează cu executarea unui contract).

Datele rezultate din efectuarea de verificări privind validarea înscrierii participanților (inclusiv vârstă) sunt prelucrate în temeiul interesului legitim al Organizatorului, pentru organizarea și desfășurarea Campaniei.

Păstrarea datelor ulterior încheierii Campaniei reprezintă o prelucrare în temeiul interesului legitim al Operatorului, pentru a putea dovedi desfășurarea Campaniei, precum și în temeiul obligațiilor legale aferente legislației financiar-contabile ce impune păstrarea documentelor contabile pentru o anumită perioadă.

Datele dvs. cu caracter personal sunt necesare în vederea participării dvs. la Campanie și derulării Campaniei în ceea ce vă privește pe dvs. în calitate de participant. Un eventual refuz din partea dvs. de a furniza datele cu caracter personal atrage imposibilitatea participării la Campanie, în diverse faze în care poate interveni un astfel de refuz.


5.   Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate în cadrul Campaniei de către Operator pot fi transmise partenerilor contractuali ai Organizatorului Campaniei care asistă la organizarea și desfășurarea Campaniei și realizării scopurilor menționate mai sus altor parteneri contractuali, companiilor din același grup cu Organizatorul și autorităților publice potrivit dispozițiilor legale.


6.   Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale participanţilor vor fi prelucrate pentru toată perioada derulării Campaniei. Acestea sunt păstrate cât este necesar pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate, cu respectarea procedurilor interne ale Organizatorului privind retenţia datelor, inclusiv a regulilor de arhivare aplicabile. În cazul participanților care achiziționează polițe de asigurare, datele cu caracter personal ale acestora vor fi prelucrate conform Termenilor de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ( https://www.uniqa.ro/protectia-datelor ) și vor fi stocate pe o perioada de 10 ani de la încheierea poliței, în conformitate cu dispozițiile legale aplicabile.


7.   Drepturile persoanelor vizate

În vederea asigurării unei prelucrări echitabile și transparente, Operatorul informează participanții cu privire la drepturile de care aceștia beneficiază, în calitate de persoane vizate, conform prevederilor legale aplicabile:

(i)   dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal: persoanele vizate pot solicita informații legate de datele personale pe care Operatorul și împuterniciții săi le dețin despre acestea, inclusiv informații legate de categoriile de date prelucrate, pentru ce sunt folosite acestea, și cui sunt divulgate aceste date, dacă este cazul.

La cerere, persoanelor vizate le poate fi oferită o copie a datelor personale prelucrate în legătură cu Campania. Dacă sunt solicitate mai multe copii ale datelor personale, Operatorul își rezervă dreptul de a percepe o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative.

(ii)   dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal: persoanele vizate pot obține rectificarea datelor personale pe care Operatorul și/sau împuterniciții acestuia le prelucrează în legătură cu Campania. Operatorul și împuterniciții săi depun eforturi rezonabile pentru a menține datele personale corecte, complete, actualizate și relevante, pe baza celor mai recente informații de care dispun;

(iii)   dreptul de a solicita ștergerea datelor cu caracter personal: persoanele vizate pot solicita ștergerea datelor personale prelucrate de Operator sau împuterniciții săi în legătură cu Campania. Operatorul și împuterniciții săi trebuie să se conformeze acestei solicitări, dacă:

•   datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate;

•   persoana vizată se opune prelucrării din motive legate de situația sa particulară;

•   datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

•   datele personale trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care îi revine Operatorului;

cu excepția cazului în care datele sunt necesare:

•   pentru exercitarea dreptului la libera exprimare și la informare;

•   pentru conformarea de către Operator cu o obligație legală;

•   în scopuri de arhivare în interes public, științific sau pentru studii istorice sau în scopuri statistice; sau

•   pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

(iv)   dreptul la restricționarea prelucrării: persoanele vizate pot obține restricționarea prelucrării datelor personale, în cazul în care:

•   contestă corectitudinea datelor personale, pentru perioada de care este nevoie pentru a verifica corectitudinea,

•   prelucrarea este nelegală și solicită restricționarea prelucrării în locul ștergerii datelor personale,

•   nu mai este nevoie de datele personale, dar persoana vizată le solicită pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea pretențiilor legale, sau

•   persoana vizată are obiecții legate de prelucrare, pentru perioada necesară pentru a verifica dacă motivele întemeiate ale Operatorului prevalează.

(v)   dreptul la obiecție: persoanele vizate pot obiecta în orice moment la prelucrarea datelor personale din motive legate de situația acestora particulară, cu condiția ca prelucrarea să nu se bazeze pe consimțământul persoanei vizate ci pe interesele legitime ale Operatorului sau ale unei terțe părți. În acest caz, datele personale nu vor mai fi prelucrate, cu excepția cazului în care: (i) Operatorul poate dovedi motive legitime și imperioase care justifica prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau (ii) în cazul în care scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță. Persoanele vizate, care obiectează la prelucrare, sunt rugate să specifice dacă doresc, de asemenea, ca datele personale să fie șterse.

(vi)   dreptul la portabilitate a datelor: persoana vizată poate solicita transferul datelor prelucrate în temeiul consimțământul său în executarea unui contract, către ea însăși, sau, dacă este fezabil din punct de vedere tehnic, direct către un alt operator;

(vii)   dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată a datelor, inclusiv în ce privește acțiunea de creare de profiluri care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă. Vă rugăm să rețineți că aveți dreptul de a solicita intervenție umană, de a vă exprima punctul de vedere și de a contesta aceste decizii automate.

(viii)   dreptul de a depune o reclamație: persoanele vizate pot depune reclamații la Autoritatea Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Nume:   Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresa:   B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon: +40.318.059.211

                +40.318.059.212

Fax:   +40.318.059.602

Email: [email protected]


(ix)   dreptul de a retrage consimţământul (dacă a fost acordat) în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia, printr-o cerere transmisă la datele de contact ale UNIQA


De reținut:

Perioada de timp: Termenul de răspuns pentru solicitările persoanelor vizate este de 30 de zile, ce poate fi prelungit, în cazul unor motive specifice legate de anumite cerințe legale sau de complexitatea cererii, cu o perioadă suplimentară de 2 luni.

Restricționarea accesului: În anumite situații, accesul la toate sau o parte a datelor personale poate fi restricționat din cauza unor cerințe legale. În cazul unui astfel de refuz cu privire la cererea de acces, vor fi comunicate motivele refuzului.

Imposibilitatea identificării: În anumite cazuri, persoanele vizate nu pot fi identificate în baza elementelor de identificare furnizate în cerere. În astfel de cazuri, dacă persoana nu poate fi identificată drept persoană vizată, Operatorul nu poate da curs solicitării respectivei persoane, cu excepția cazului în care oferă Operatorului informații suplimentare care să permită identificarea.

Participanții își pot exercita drepturile menționale anterior printr-o cerere adresată Operatorului la [email protected] și/ sau la sediul social din București, Str. Nicolae Caramfil nr. 25, parter și etaje 3-4, Sector 1.


8.   Protecția datelor cu caracter personal aparținând copiilor/minorilor

Întrucât la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu vârstă de minim 18 ani la data începerii Campaniei, nu vor fi prelucrate și stocate date aparținând persoanelor cu vârstă mai mică de 18 ani. În situația în care Operatorul/ un împuternicit primește date cu caracter personal aparținând persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani, aceste date vor fi șterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare și stocare ale Operatorului numai la solicitarea expresă a participantului.

În cazul în care un părinte sau un titular al autorității părintești notifică prelucrarea unor date cu caracter personal aparținând unor persoane cu vârsta mai mică de 18 ani, Operatorul va șterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare și stocare.


9.   Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul, împuternicitul și subîmputerniciții se obligă să implementeze măsuri tehnice și organizatorice adecvate în vederea asigurării unui nivel de securitate corespunzător datelor cu caracter personal aparținând participanților la Campanie. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va ține seama în special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate în special, în mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizată sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.


10.   Transferul datelor cu caracter personal în afara țării

În ceea ce privește acest proces, UNIQA nu va transfera date cu caracter personal în afara României către destinatari din afara țării iar dacă datele vor fi transferate, aceasta operațiune se va efectua întotdeauna sub rezerva restricțiilor contractuale privind confidențialitatea și securitatea, în conformitate cu legile și regulamentele aplicabile privind protecția datelor. Dacă aceste companii sunt în afara Zonei Economice Europene (ZEE), UNIQA va efectua acest transfer pe baza clauzelor contractuale standard adoptate la nivelul Comisiei Europene sau altor garanții recunoscute de lege și se va asigura contractual că transferul datelor cu caracter personal vă fi reglementat de același nivel de securitate ca transferurile efectuate în cadrul ZEE.


11.   Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personal

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexă la Regulament oricând pe durata desfășurării Campaniei, numai în cazul în care se descoperă măsuri mai eficiente pentru protejarea și securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate și fără a afecta drepturile și libertățile persoanelor vizate. Orice astfel de modificare va fi publicată pe site-ul Operatorului și/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusă la cunoștința Participanților prin aceleași mijloace prin care au fost încunoștințate cu privire la Regulament.


12.   Alte prevederi

În măsura în care în cadrul campaniei, Participanții dezvăluie date cu caracter personal aparținând unor terțe persoane, participanții confirmă că au informat aceste persoane cu privire la modul în care datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate și faptul că aceste date sunt folosite în scopul desfășurării Campaniei și că au obținut acordul persoanelor respective pentru această operațiune. În acest sens, participanții au obligația de a informa aceste persoane cu privire la conținutul prezentei secțiuni.

Datele personale ale participanților la Campanie vor fi prelucrate în conformitate cu legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal, în mod particular în conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. 


Prezenta Anexa va fi pusa la dispoziția tuturor participanților la Campanie, alături de Regulamentul Oficial al Campaniei.