Cashback la cumpărături cu Unicredit Bank!

Act adițional nr. 1 din data de 01 martie 2024

LA REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“Câștigă 400 Lei cu UniCredit”


Organizatorul Campaniei “Câștigă 400 Lei cu UniCredit” (denumită în cele ce urmează “Campania”) este UniCredit Bank S.A., societate administrată în sistem dualist, cu sediul în România, București, Bulevardul Expoziției nr. 1F, sector 1, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. .J40/7706/1991, în Registrul Bancar sub nr. RB-PJR-40-011/18.02.1999, cod unic de înregistrare 361536, atribut fiscal RO, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/7706/1991, capital social subscris și vărsat 455.219.478,30 RON (denumit în cele ce urmează ”Organizatorul”).


În scopul de a extinde numărul de beneficiari ai Campaniei, Organizatorul decide modificarea Regulamentului “Câștigă 400 Lei cu UniCredit” după cum urmează:


I. Se prelungește durata Campania astfel:

a. 01.12.2023, ora 00:00:00 (ora României) - 31.05.2024, 23:59:59 (ora României), este perioada de promovare prin aplicația Lidl Plus și colectare lead-uri în pagina de internet a băncii dedicată campaniei;

b. 01.12.2023 -15.06.2024 - participanții semnează cererea de deschidere cont curent, card de debit și Mobile Banking prin fluxul 100% digital sau fizic în orice sucursală și activează Shop Smart prin acceptarea termenilor și condițiilor aferente Programului;

c. 01.12.2023 -30.09.2024, ora 23:59 00 (ora României) - Participanții fac plăți la Lidl cu cardul de debit nou emis în campanie, de minim 500 lei în fiecare din primele patru luni calendaristice de la activarea ShopSmart (luna activării este inclusă).


II. Se adaugă posibilitatea deschiderii cont și card prin noul flux 100% online de înrolare. Clienții care nu reușesc deschiderea contului, cardului și serviciului de Mobile banking prin fluxul digital online vor fi contactați ulterior completării datelor personale , în vederea programării semnării documentației în cadrul sucursalelor cel târziu până la 15.06.2024


III. Toate celelalte prevederi ale Regulamentului Campaniei rămân neschimbate.


IV. Forma actualizată a Regulamentului este disponibilă mai jos.


REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“Câștigă 400 Lei cu UniCredit”


SECȚIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1. Organizatorul Campaniei “Câștigă 400 Lei cu UniCredit” (denumită în cele ce urmează “Campania”) este UniCredit Bank S.A., societate administrată în sistem dualist, cu sediul în România, București, Bulevardul Expoziției nr. 1F, sector 1, înmatriculată la Registrul Comerțului sub nr. .J40/7706/1991, în Registrul Bancar sub nr. RB-PJR-40-011/18.02.1999, cod unic de înregistrare 361536, atribut fiscal RO, Identificator Unic la Nivel European (EUID): ROONRC.J40/7706/1991, capital social subscris și vărsat 455.219.478,30 RON (denumit în cele ce urmează ”Organizatorul”)

1.2. Programul se va desfășură în conformitate cu prevederile prezentului Regulament (denumit în continuare “Regulament”), termenii și condițiile acestuia fiind obligatorii pentru toți participanții.

1.3. Participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prezentului Regulament.

1.4. Regulamentul va fi disponibil în mod gratuit, în toate sucursalele Organizatorului de pe teritoriul României și pe pagina de internet accesată din aplicația Lidl, sau la numerele de telefon: *2020 (apel cu tarif normal în rețelele mobile Vodafone, Orange, Telekom România, RCS-RDS) / 021 200.20.20 (apel cu tarif normal în reţeaua fixă Telekom România), serviciu disponibil 24h/7.


SECȚIUNEA 2. PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

2.1 Campania intră în vigoare la 01.12.2023, ora 00:00 (inclusiv, ora României) și se desfășoară astfel:

a. 01.12.2023, ora 00:00:00 (ora României) - 31.05.2024, 23:59:59 (ora României), este perioada de promovare prin aplicația Lidl Plus și colectare lead-uri în pagina de internet a băncii dedicată campaniei;

b. 01.12.2023-15.06.2024 - participanții semnează cererea de deschidere cont curent, card de debit și Mobile Banking prin fluxul 100% digital sau fizic în orice sucursală și activează Shop Smart prin acceptarea termenilor și condițiilor aferente Programului;

c. 01.12.2023 -30.09.2024, ora 23:59 00 (ora României) - Participanții fac plăți la Lidl cu cardul de debit nou emis în campanie, de minim 500 lei în fiecare din primele patru luni calendaristice de la activarea ShopSmart (luna activării este inclusă).

 2.2 Organizatorul își rezervă dreptul să hotărască unilateral și în orice moment încetarea prezentei campanii sau prelungirea acesteia prin modificarea “Regulamentului”, dar nu înainte de a anunța pe www.UniCredit.ro.

2.3. Înainte de începerea Campaniei și după încetarea acesteia, îndeplinirea condițiilor menționate în prezentul Regulament Oficial nu mai conferă dreptul de a participa la Campanie.


SECȚIUNEA 3: PRODUSELE INCLUSE ÎN CAMPANIE

În această Campanie sunt incluse următoarele produse : cont curent în orice valută cu un card de debit atașat și aplicația Mobile Banking.


SECȚIUNEA 4. CONDIȚII DE PARTICIPARE

Participanții la Campanie trebuie să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor Regulamentului Oficial și legislației aplicabile.

În vederea calificării pentru această Campanie, participanții trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

1. Să aibă vârsta peste 18 ani împliniți la data de începere a campaniei;

2. Să aibă domiciliul în România;

3. Să nu aibă cont curent și un card de debit la UniCredit Bank la data începerii campaniei;

4. În perioada 01.12.2023, ora 00:00:00 (ora României) - 31.05.2024, 23:59:59 (ora României), să acceseze din aplicația Lidl plus, pagina de internet a Organizatorului dedicată Campaniei și să completeze formularul cu datele personale de contact

5. Ulterior completării datelor, conform pct 5 de mai sus, să semneze documentația contractuală pentru produsele incluse în Campanie până la data de 15.06.2024, prin fluxul 100% digital sau fizic în orice sucursală;

6. După deschiderea contului curent, să activeze aplicația Mobile banking și în cadrul acesteia, să activeze Shop Smart prin acceptarea termenilor și condițiilor aferente Programului Shop Smart;

7. Să activeze cardul de debit și să facă plăți de minimum 500 lei pe lună pentru cumpărături la Lidl, utilizând cardul de debit emis de UniCredit Bank SA. în fiecare sau în oricare din primele 4 luni calendaristice începând cu luna activării ShopSmart, însă nu mai târziu de data de 30.09.2024.


SECȚIUNEA 5. PREMIILE ACORDATE ÎN CAMPANIE

Participanții care vor îndeplini cumulativ Condițiile de participare, vor primi cashback de 100 de lei net pentru fiecare lună în care vor face plăți de minimium 500 de lei cu cardul de debit emis de Organizator, timp de maxim 4 luni calendaristice consecutive începând cu luna activării ShopSmart (prima lună calendaristică este cea în care a fost activat ShopSmart). În cazul în care Participantul nu face plăți de minimum 500 de lei într-o lună, nu primește cashback pentru luna respectivă, iar cashback-ul nu va fi transferat în luna următoare.

Plata premiului (cashback-ul) se va face în conformitate cu Regulamentul Programului ShopSmart afișat și acceptat în aplicația de Mobile Banking înainte de activarea ShopSmart.

Contul clientului trebuie să fie deschis la momentul plății cashback-ului și să nu fie blocat la creditare astfel încât plata cashback-ului să poată fi efectuată.

Campania “Câștigă 400 Lei cu UniCredit” se poate suprapune cu campania “My Cash Back” sau orice altă campanie organizată de UniCredit Bank.


SECȚIUNEA 6. MECANISMUL DE DESFĂȘURARE Al CAMPANIEI

Participanții care îndeplinesc cumulativ condițiile menționate la punctele 1-4 din SECȚIUNEA 4. CONDIȚII DE PARTICIPARE vor fi contactați telefonic de către Organizator, dacă nu au reușit deschiderea produselor prin fluxul dital online, în primele 3 zile de la completarea datelor de contact în pagina dedicată Campaniei, în vederea programării pentru semnarea documentației contractuale aferente achiziției produselor incluse în Campanie. Independent de realizarea acestei programări, Participanții se pot prezenta și direct în sucursalele UniCredit Bank în vederea semnării documentației contractuale aferente produselor incluse în Campanie până pe data 15.06.2024 (inclusiv).

După semnarea documentație contractuale, pentru a putea beneficia de premiile acordate în Campanie, Participanții trebuie să îndeplinească cumulativ restul Condițiilor de participare, respectiv cele menționate la punctele 5-7 din SECȚIUNEA 4. CONDIȚII DE PARTICIPARE:


SECȚIUNEA 9. TAXE ȘI IMPOZITE AFERENTE

Orice impozite, taxe sau obligații fiscale sunt în sarcina exclusivă a participanților.

Participanților la Campania nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare.


SECȚIUNEA 10. PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participanților la Campanie cu respectarea prevederilor Regulamentului 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Datele cu caracter personal prelucrate în cadrul acestei Campanii sunt colectate direct de la participanți cu ocazia completării și depunerii solicitării de contactare de către Bancă (nume, prenume, număr de telefon, email), respectiv a cererii de deschidere cont curent și produse adiționale (email, vârstă, domiciului/rezidență, CNP și orice alte date cu caracter personal prelucrate în scopul deschiderii de cont curent și produse adiționale ) sau vor fi generate în urma deschiderii de cont (număr de cont, număr de card, număr de utilizator Mobile Banking, tranzacții realizate în scopul îndeplinirii condițiilor de eligibilitate ale campaniei).

Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terți, cu excepția împuterniciților Organizatorului și a cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligațiile impuse de legislația în vigoare.

Datele cu caracter personal ale participanților la campanie sunt prelucrate în următoarele scopuri: contactarea persoanei vizate, organizarea Campaniei, verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate pentru participarea la Campanie, acordarea premiilor.

În situația în care persoana vizată refuză prelucrarea datelor menționate pentru scopurile identificate mai sus, Oraganizatorul va fi în imposibilitate de a o include în campanie și de a acorda premiul, fără însă a afecta în alt fel relațiile contractuale încheiate cu Oraganizatorul.

Participanții la campanie în calitate de persoane vizate, au, conform Regulamentului 679/2016, următoarele drepturi: dreptul de acces la date; dreptul de rectificare a datelor; dreptul de ștergere a datelor; dreptul la restrictionarea prelucrării datelor; dreptul la portabilitatea datelor; dreptul de a se opune prelucrării; dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare; dreptul de a se adresa Autorității Naționale pentru Supravegherea Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP) și justiției, drepturi care pot fi exercitate în limitele legale, trimițând o adresă scrisă, datată și semnată către UniCredit Bank S.A. în care să se precizeze numele complet și domiciliul pentru identificare, cu excepția drepturilor de a va adresa justiției și ANSPDCP, care se exercită prin cereri scrise adresate instanței de judecată ori ANSPDCP, după caz.

Pentru exercitarea acestor drepturi, conform celor menționate mai sus, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, transmisă către UniCredit Bank SA, la adresa: Bulevardul Expoziției, nr.1 F, sector 1, București, cod poștal 01210, sau pe email la [email protected], respectiv apelând la numărul +40 21 200 2020 (apel cu tarif normal în rețeaua fixă Telekom România) sau *2020 (apel tarif normal în rețelele mobile Telekom România, Orange, RCS&RDS, Vodafone).

În cazul în care veți adresa o solicitare privind exercitarea drepturilor privind protecția datelor, Banca vă raspunde acestei solicitări în termen de o lună, în condițiile prevăzute de Regulament, termen care poate fi prelungit cu max. 2 luni, în caz de volum semnificativ al cererilor. În cazul cererilor repetate cu același obiect, Organizatorul poate percepe comision.

Adresa de contact a Responsabilului cu protecția datelor este: [email protected] .

Organizatorul garantează faptul că prelucrează datele participanților în condiții de legitimitate, implementând totodată măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru asigurarea integrității și confidentialitatii datelor conform art. 25 și 32 din Regulamentul general privind protecția datelor.

Informații detaliate privind prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi consultate pe pagina de internet a Băncii www.unicredit.ro în secțiunea Protecția Datelor Personale, accesând linkul: https://www.unicredit.ro/ro/persoane-fizice/Diverse/protectia-datelor.html și în orice Sucursală a UniCredit Bank.


SECȚIUNEA 11. RECLAMAȚII ȘI LITIGII

Orice eventuală contestație poate fi formulată doar în scris de către participant și depusă personal sau expediată prin poștă, pe oricare din canalele puse la dispoziție de Bancă:

- Pe e-mail la adresa [email protected];

- Online, pe site, Secțiunea “Opinii și Sesizări”.

Contestația se va soluționa în termen de maximum 30 zile de la primire, iar soluționarea va fi transmisă contestatarului în scris. În cazul în care contestatorul va fi nemulțumit de decizie se va încerca rezolvarea pe cale amiabilă a contestației, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.


SECȚIUNEA 12. FORȚĂ MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT

Pentru scopul acestui document, prin Forță Majoră se înțelege evenimentul extern, imprevizibil, absolut invincibil și inevitabil, care este de natură a exonera de răspundere partea care îl invocă. Prin caz fortuit se înțelege acel eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat de Organizator, care este de natură a exonera de răspundere partea care îl invocă, inclusiv deficiențele de natură tehnică și a căror apariție pune pe acesta din urmă în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin document. În categoria acestor evenimente sunt incluse, fără a se limita la acestea: războaie, incendii, inundații, greve și blocade, cutremure, alte catastrofe de orice fel, precum și orice reglementare care poate apărea ulterior începerii Campaniei și care poate interzice sau modifica prezentul Regulament Oficial.

Daca o situație de forță majoră/caz fortuit, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voința sa, împiedică sau întârzie total sau parțial executarea Regulamentului Oficial și continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1634 C.civ. Organizatorul, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice participanților la Campanie, în termen de 5 zile de la apariția cazului de forță majoră, existența acestuia.

Această Campanie poate fi încheiată înainte de termen în cazul producerii unui eveniment ce constituie forță majoră/caz fortuit sau în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua prezenta Campanie, dar nu înainte de a anunța publicul pe site-ul www.UniCredit.ro.


SECȚIUNEA 13. RĂSPUNDERE

Prin participarea la prezenta Campanie, participanții sunt de acord să respecte regulile și toate condițiile stabilite prin Regulamentul Oficial.

Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice altă tentativă care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.


Oraganizator,

UniCredit Bank