Regulament Campanie „OPTIblu & LIDL”
(în continuare:„Condițiile Campaniei”)
I. Dispoziții preliminare
1. Prezentele Condiții ale Campaniei cu denumirea „OPTIblu & LIDL” definesc obiectul, durata și condițiile de participare la Campanie.
2. Organizator al Campaniei „OPTIblu & LIDL” este Optical Investment Group (numit în continuare ”OIG” sau „Organizator”), cu sediul Str. Amiral Horia Măcelariu nr. 61-81, corp B, parter, camera 4, sector 1, Bucureşti, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/10150/2019, cod unic de înregistrare 41476070 în calitatea sa de Partener la programul de fidelitate din aplicația LIDL Plus, organizat de Lidl Discount SRL, înmatriculată la Registrul Comerţului Prahova sub nr.J29/3212/2007, Cod unic de înregistrare: 22891860. Campania este desfășurată în magazinele fizice OPTIblu și online, pe website-ul www.optiblu.ro.
La Campanie pot participa utilizatorii aplicației LIDL Plus și care au, ca beneficiu în program, reduceri la Parteneri (în continuare: Participant).
II. Obiectul Campaniei
Campania constă în acordarea unui discount de 25% la lentile aeriene cu filtru albastru (cu sau fără dioptrii) la o comandă completă de ochelari de vedere sau ochelari pentru calculator. O comandă completă presupune achiziția, pe același bon fiscal, a unei rame + o pereche lentile cu filtru albastru + montaj, urmând ca lentilele aferente comenzii să fie reduse cu 25%.
Codul de reducere poate fi folosit doar o singură dată, în cadrul unei singure achiziții.
III. Durata Campaniei
Campania este valabilă în toate magazinele fizice OPTIblu și online pe site-ul www.optiblu.ro în perioada 06.11.2023 – 31.12.2023 (în continuare: „Perioada duratei Campaniei”).
IV. Mecanismul Campanie
Participanții vor primi accesul la Campania OPTIblu & LIDL prin obținerea unui cod de reducere disponibil în contul de client din aplicația LIDL Plus. Codul de reducere trebuie prezentat în magazinele OPTIblu, la casă sau introdus pe site-ul www.optiblu.ro, în câmpul de „Cod voucher”, înainte de finalizarea comenzii.
Pentru a participa la Campanie, Participantul trebuie ca în Perioada Campaniei:
a. să ia la cunoștință și să accepte prezentele Condiții ale Campaniei;
b. în cazul achizițiilor în magazinele fizice, să prezinte la casă codul de reducere, anterior efectuării plății; Neprezentarea codului de reducere înainte de efectuarea plății înseamnă că Participantul a renunțat la dreptul de a beneficia de Campania de față în legătură cu achiziția efectuată. În această situație, în momentul realizării plății, acesta pierde dreptul de a beneficia de Campanie în legătură cu achiziția efectuată;
c. în cazul achizițiilor online, să adauge în Coș produsele participante la Campanie;
d. înainte de a plasa Comanda online – în câmpul „Cod Voucher” – trebuie să introducă codul de reducere și apoi să finalizeze comanda. Transmiterea ulterioară a codului de reducere de către Participantul la Campanie, după ce s-a plasat Comanda, nu oferă dreptul de a beneficia de reducere din actuala Campanie. Neintroducerea codului de reducere de mai sus înseamnă că Participantul a renunțat la dreptul de a beneficia de Campania de față în legătură cu achiziția efectuată. În această situație, în momentul realizării plății, acesta pierde dreptul de a beneficia de Campanie în legătură cu achiziția efectuată.
1. Campania nu se aplică costurilor de livrare a produselor achiziționate, acestea fiind suportate în totalitate de către Participant.
2. Campania nu se cumulează cu alte promoții, reduceri, acțiuni promoționale, oferte speciale de prețuri și altele existente în cadrul magazinului online sau magazinelor fizice OPTIblu.
3. În cazul achiziționării a mai multor Produse participante la Campanie, reducerea se calculează separat pentru fiecare Produs neinclus în alte campanii / oferte / promoții.
III. Reclamație
1. Toate reclamațiile privind Campania pot fi raportate de către Participanți, pe cale electronică prin notificare la adresa [email protected] sau la adresa de corespondență: Optical Investment Group, Str. Amiral Horia Măcelariu, nr 61-81, sector 1, București.
2. Pentru a grăbi analizarea reclamației vă rugăm să specificați prenumele și numele Participantului, datele de contact (de ex. adresa de e-mail sau numărul de telefon), precum și descrierea cauzelor care justifică reclamația.
3. Organizatorul preia, analizează și soluționează reclamația imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii acesteia.
4. Reclamația este analizată și catalogată de către Organizator, în special în conformitate cu normele prezentelor Condiții ale Campaniei.
IV. Publicare
1. Regulamentul Campaniei este disponibil gratuit oricărui solicitant în magazinele participante OPTIblu. Prin participarea la aceasta Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor prezentului regulament şi ale legislaţiei aplicabile din România.
V. Dispoziții finale
1. Legea aplicabilă prezentului regulament este legea română.
2. Magazine participante la promoție: toate magazinele fizice OPTIblu din țară și magazinul online www.optiblu.ro.