Ipotecar cu dobândă fixă 5,79% şi 2000 lei bonus

Regulamentul Campaniei de promovare „Ia-ţi un credit pentru locuinţă şi primeşti bonus în cont”

 

 

Secţiunea 1 - Organizatorul Campaniei

 

1.1.          Organizatorul Campaniei „Ia-ţi un credit pentru locuinţă şi primeşti bonus în cont” (denumită în cele ce urmează “Campania”) este Banca Comercială Intesa Sanpaolo România SA, instituţie de credit, persoană juridică română, cu sediul în Municipiul Bucureşti, Şoseaua Nicolae Titulescu, nr. 4-8, Clădirea America House, Aripa Est şi Aripa Vest, etaj 6, Sector 1, Cod poştal 011141, Telefon: 004 0723 620 492, Fax: 004 0371 611 461, Website: www.intesasanpaolobank.ro, E-mail: [email protected], Capital social 1.216.639.410 Lei, Număr de ordine în Registrul Comerţului de pe lângă Tribunalul Bucureşti J40/2449/2015, Cod Unic de Înregistrare RO 8145422, Număr de înregistrare în Registrul Instituţiilor de Credit RB-PJR-02-032/18.02.1999, (denumita in continuare “Banca”).

1.2.          Campania se va desfăşura în conformitate cu prevederile prezentului Regulament (denumit în continuare “Regulament”), termenii şi condiţiile acestuia fiind obligatorii pentru toţi participanţii.

1.3.          Participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament.

 

Secţiunea 2 - Durata Campaniei, aria de desfaşurare şi produsele participante

 

2.1          Campania va avea loc pe teritoriul României şi se va derula în perioada 02.10.2023-29.02.2024, în intervalul orar 00:01-23:59, prin intermediul  aplicaţiei Lidl Plus (unde se află detaliile despre Campanie), conform mecanismului Campaniei (Secţiunea 3 de la prezentul Regulament).

 

2.2          În situaţia în care Organizatorul decide să scurteze / prelungească durata Campaniei, acest fapt va fi adus la cunoştinţă participanţilor prin publicarea informaţiei în aplicaţia Lidl Plus şi actualizarea prezentului Regulament ce va fi publicat pe site-ul Băncii, www.intesasanpaolobank.ro

 

2.3          Produsul participant la Campanie este Creditul Ipotecar aflat în oferta Băncii.

 

2.4          Regulamentul oficial de desfăşurare a Campaniei este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant.

 

2.5          Pentru detalii privind Campania, participanţii pot solicita informaţii sau pot consulta în mod gratuit, prezentul Regulament, după cum urmează:

a)  adresându-se unităţilor Băncii;

b)  accesând website-ul Băncii (www.intesasanpaolobank.ro);

c)   apelând serviciul Call Center (serviciu disponibil non-stop) la următoarele numere de telefon: 0800.800.888 (gratuit din orice rețea de telefonie naţională) sau la +40372712194, apelabil la tarif normal, atât din strainătate, cât şi din România.

d)  În aplicaţia Lidl Plus, secţiunea „Parteneri”.

 

Secţiunea 3 – Participanţii la Campaniei. Mecanismul Campaniei

 

3.1          La Campanie pot participa toate persoanele fizice (denumite în continuare „Participanţi”), care îndeplinesc, în mod cumulativ, următoarele condiţii:

a)  Vârsta minimă: 21 ani;

b)  Venitul minim net: venitul minim pe economie;

c)   Deţin un cont activ în aplicaţia Lidl Plus;

d)  Obţin din aplicaţia Lidl Plus un cod promoţional valid, aferent Campaniei, conform celor menţionate la punctul 3.2.;

e)   Depun o cerere pentru un credit ipotecar la Bancă în perioada 02.10.2023-29.02.2024;

f)     Îndeplinesc condiţiile de eligibilitate ale Băncii şi obţin un credit ipotecar de la Bancă în condiţii standard pe baza cererii de credit depuse în perioada 02.10.2023-29.02.2024, care are ca destinaţie achiziţia unui imobil sau refinanţarea unui credit de investiţii imobiliare acordat de către o altă instituţie financiară. Detalii se regăsesc pe site-ul Băncii (https://www.intesasanpaolobank.ro/)

g)  Respectă termenii şi condiţiile din prezentul Regulament;

h)   Nu sunt salariaţi ai Băncii / ai grupului Intesa Sanpaolo, asociaţii/acţionarii, administratorii precum şi membrii familiilor acestora (şi anume copii, părinţi, soţ/soţie).

i)      Sunt excluse solicitările de credit iniţiate prin intermediarii de credite.

 

3.2          Participanţii accesează în aplicaţia Lidl Plus pagina dedicată Campaniei şi obţin un Cod Promoţional. Participanţii sunt redirecţionaţi din aplicaţia Lidl Plus către pagina de internet dedicată a Băncii, unde completează datele de contact şi introduc Codul Promoţional, urmând să fie contactaţi de Bancă.

 

3.3          În urma contactării de către Bancă, Participanţii aplică pentru un credit ipotecar în condiţii standard. Analiza solicitărilor de credit precum şi criterile de eligibilitate ale participanţilor la campanie se vor realiza în baza reglementărilor interne ale Băncii şi în conformitate cu termenii, condiţiile de afaceri şi costurile standard ale Băncii, disponibile pe site-ul acesteia.

 

3.4          Participanţii pentru care Banca aprobă acordarea unui credit ipotecar primesc, la momentul utilizării creditului, în contul curent în Lei deschis la Bancă, un bonus în valoare netă de 2.000 Lei, care poate fi utilizat şi pentru acoperirea costurilor conexe tranzacţiei. Acesta va fi impozitat conform prevederilor legale în vigoare la data acordării.

 

3.5          Participarea la Campanie este gratuită şi benevolă.

 

Secţiunea 4 – Costuri. Taxe şi impozite aferente

 

4.1          Banca se obligă să calculeze, să reţină, să declare şi să vireze la bugetul de stat impozitul datorat pentru venitul constând în bonus-ul acordat, în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal.

 

4.2          Toate costurile rezultate din acordarea ofertei revin în sarcina Băncii.

 

4.3          Toate costurile privind promovarea şi comunicarea Campaniei în baza de utilizatori Lidl Plus revin în sarcina Lidl.

 

4.4          Orice alte obligaţii de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a Participantului. De la data virării bonus-ului, toate cheltuielile legale aferente acestora revin Participantului.

 

Secţiunea 5 - Legea aplicabilă. Litigii

 

5.1          Eventualele neînţelegeri apărute între Bancă şi participanţii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti de la sediul Băncii.

 

5.2          Legea aplicabilă este legea română.

 

5.3          Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite în atenţia Biroului Satisfacţia clienţilor la următoarea adresă: Banca Comercială Intesa Sanpaolo Romania SA – Cladirea America House, Aripa Est şi Vest, Şos. Nicolae Titulescu nr. 4-8, etaj 6, Sector 1, Cod Poştal 01114, Bucureşti, România sau pe adresa de email: [email protected], pe perioada desfăşurării Campaniei şi în termen de maxim 7 zile de la data încheierii Campaniei. După această dată, Banca nu va mai lua în consideraţie nicio reclamaţie.

 

Secţiunea 6 - Întreruperea/încetarea Campaniei

 

6.1          Campania va putea fi întreruptă sau va putea înceta înainte de termen în caz de forţă majoră şi/sau caz fortuit (aşa cum acestea sunt definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Băncii. În situaţia apariţiei vreunuia din aceste cazuri, Banca va anunţa participanţii pe website-ul Băncii (www.intesasanpaolobank.ro).

 

6.2          Campania va fi intreruptă sau va înceta şi în cazul în care se decide astfel prin hotărâre a instanţei de judecată, sau prin acte ale unor autorităţi publice competente.

 

6.3          Pentru situaţiile avute în vedere la pct. 6.1 şi pct. 6.2, Banca nu mai are nicio obligaţie către participanţi cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despăgubire sau alte asemenea pretenţii.

 

Secţiunea 7 - Prelucrarea datelor personale

 

7.1          Banca prelucrează datele cu caracter personal în mod legal, echitabil şi transparent faţă de persoana vizată şi le colectează în scopuri determinate, explicite şi legitime, în conformitate cu prevederile legale aplicabile în materia protecţiei datelor cu caracter personal. Datele personale obtinute de Bancă sunt prelucrate folosind instrumente manuale, electronice şi automate, într-un mod care să le asigure securitatea şi confidenţialitatea, ca parte a activităţii sale, în scopul furnizării de servicii financiar bancare şi de executare a contractelor la care clientul (Participantul) este parte, pentru respectarea prevederilor legislaţiei naţionale şi UE şi /sau pentru realizarea interesului legitim al operatorului de date cu caracter personal (Banca).

 

7.2          Banca prelucrează datele cu caracter personal ale Participanţilor la Campanie în scopul desfaşurării Campaniei în temeiul interesului său legitim, cu respectarea prevederilor legale aplicabile, precum şi în temeiul îndeplinirii obligaţiilor sale legale (cum ar fi obligaţii fiscale, obligaţii de publicitate, obligaţii de arhivare etc.).

 

7.3          Transmiterea de comunicări privind alte acţiuni desfăsurate în viitor de Organizator sau transmiterea de comunicări cu privire la ofertele Organizatorului şi ale Grupului Intesa Sanpaolo se va face doar în baza consimţământului Participanţilor.

 

7.4          Participanţii pot opta în orice moment să nu mai primească comunicări comerciale, prin prezentarea şi solicitarea acestui lucru în orice unitate teritorială a Băncii Comerciale Intesa Sanpaolo România S.A. sau prin transmiterea unei cereri urmând paşii descrişi în Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal de pe website-ul Băncii, https://www.intesasanpaolobank.ro , secţiunea Protecţia Datelor.

 

7.5          Participanţii la Campanie beneficiază de următoarele drepturi în contextul prelucrării datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ştergerea datelor (dreptul de „a fi uitat”), dreptul la restricţionarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziţie, dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri şi dreptul de a se adresa Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal şi/sau instanţelor competente, în măsura în care consideră că este necesar.

 

7.6          Pentru mai multe detalii privind activităţile de prelucrare şi modul de exercitare a drepturilor, participanţii pot consulta Informarea privind prelucrarea datelor cu caracter personal de pe website-ul Băncii, https://www.intesasanpaolobank.ro, secţiunea Protecţia Datelor, sau pot contacta Banca la adresa de e-mail: [email protected].

 

Secţiunea 8 - Alte prevederi

 

8.1          Participanţii vor respecta necondiţionat şi în mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. În cazul în care Banca constată neîndeplinirea şi/sau nerespectarea condiţiilor stipulate de prezentul Regulament, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin în cadrul Campaniei, fără alte despăgubiri sau plăţi.

 

8.2          Banca îşi rezervă dreptul de a modifica prezentul Regulament, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare după anunţarea prealabilă a Participanţilor în aplicaţia Lidl Plus si pe site-ul www.intesasanpaolobank.ro. Anunțul se va face de către Bancă cu cel puţin 1 zi înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.