Organizatorul campaniei este Dino Parc Râșnov. Campania se desfășoară pe teritoriul României, prin intermediul aplicației mobile Lidl Plus.
- Codul de 20% reducere de pe Lidl Plus poate fi folosit doar pentru comenzile online făcute pe website-ul dinoparc.ro.
- Se pot achiziționa online bilete de acces în parc sau produse de pe site-ul Dino Parc Râșnov, reducerea de 20% fiind aplicată la tot coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii.
- Reducerea de 20% nu se aplică taxei de livrare prin Fan Courier, ci doar totalului din coșul de cumpărături.
- Oferta de 20% reducere se poate cumula cu reducerea oferită pentru familii/grupuri numeroase (mai mult de 3 bilete de copii achiziționate), dar nu se va cumula cu alte reduceri și oferte sezoniere, actuale sau viitoare de pe dinoparc.ro
- Codul de reducere de 20% de pe Lidl Plus nu poate fi folosit la achiziția de bilete de acces de la casieria Dino Parc Râșnov sau în magazinul de suveniruri fizic din parc, ci doar pentru achizițiile online.
Observații legate de livrarea biletelor și produselor:
- Biletele electronice de acces la Dino Parc Râșnov pot fi prezentate direct de pe telefon, fără a fi printate.
- Dacă nu ați primit biletele electronice pe email în termen de 30 de minute de la plasarea comenzii, vă rugăm să căutați în toate folderele din email, este posibil să ajungă în spam/junk.
- Dacă printr-o eroare tehnică nu primiți deloc biletele de intrare în parc, accesul se poate face și pe baza facturii primite pe email.
- Pentru orice erori întâmpinate pe dinoparc.ro sau în procesul de achiziție online, puteți contacta echipa Dino Parc Râșnov prin mesaj privat pe pagina de Facebook facebook.com/dinoparcrasnov, unde vi se va răspunde în cel mai scurt timp.