12% reducere pentru protecția Gadget-ului tău

I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei "Accesorii pentru telefonul tău” (denumită în continuare “Campania”) este Contakt Express Logistic SRL (denumită în continuare “Organizator”) persoană juridică română cu sediul social în Timișoara, Str. Cireșului, Nr. 2, Etaj 4, Ap. 3, Camera 4, cod poștal 300610 , înregistrată în Registrul Comerţului sub nr. J35/1351/2014, reprezentată de către Darius Petric, în calitate de General Manager.


II. DURATA CAMPANIEI

Campania se va desfășura în perioada 01.01.2024 ora 00:00 – 29.02.2024 ora 23:59.


III. ARIA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

Campania se va desfășura atât în magazinele fizice Contakt cât și pe site-ul www.contakt.ro


IV. DREPTUL LA PARTICIPARE

La Campanie poate participa orice persoană fizică având vârsta minimă de 18 ani (denumită în continuare “Participant”) care este în același timp utilizator al aplicației Lidl Plus.


V. PRODUSELE PARTICIPANTE

La campanie participă toate produsele cu stoc disponibil atât pe magazinele fizice Contakt cât și pe site-ul www.contakt.ro


VI. MECANISMUL CAMPANIEI

Clientul intră în aplicația mobilă Lidl Plus și accesează secțiunea “Oferte parteneri”. Selectează Contakt și apasă butonul “Rezervă Oferta!”. Se va afișa imediat un cod unic ce se prezintă Agentului de vânzări din magazinul fizic sau se activează în comanda online înainte de pasul “Finalizare comandă” scriind codul în secțiunea “Câmp de reducere” apoi accesând butonul “ Aplică”. Acest cod oferă clientului beneficiu de 12% reducere pentru produsele menționate la punctul V.


VII. Clauze speciale:

Campania NU se cumulează cu alte oferte promoționale / oferte speciale / campanii publicitare / alte reduceri de preț acordate de Contakt Express Logistic SRL

Campania cu 12% reducere se aplică doar produselor menționate la punctul V, nu se aplică taxelor de transport.

În cazul returnării unui produs achiziționat în perioada Campaniei, indiferent de motivul returnării, valoarea rambursată clientului va fi egală cu suma achitată efectiv de către client. În situația în care există articole și pachete promoționale constituite conform legislației în vigoare, toate produsele și/sau serviciile incluse trebuie returnate împreună. Dacă un serviciu inclus în promoție și/sau pachet a fost utilizat (de exemplu un cod promoțional) sau dacă promoția și/sau pachetul include un articol nerambursabil, valoarea integrală de vânzare a acelui articol nerambursabil va fi dedusă din valoarea rambursată, clientului fiindu-i returnată valoarea achitată minus valoarea serviciului/produsului nereturnabil.


VIII. REGULAMENTUL CAMPANIEI Regulamentul Campaniei este disponibil, în mod gratuit, pe aplicația Lidl Plus.


IX. FORȚĂ MAJORĂ

În orice situație de forță majoră care împiedică sau întârzie, total sau parțial, executarea și/sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspundere privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată.


X. ÎNTRERUPEREA, MODIFICAREA, SUSPENDAREA ȘI ÎNCETAREA CAMPANIEI

Organizatorul își rezervă dreptul de a suspenda, modifica, prelungi sau întrerupe definitiv în orice moment Campania, dar nu înainte de a anunța publicul în timp util.


XI. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE Datele dumneavoastră personale vor fi folosite de Contakt Express Logistic numai în scopul declarat al acestui site. Informațiile din formularul de comandă vor fi folosite pentru a vă trimite confirmarea comenzilor, eventualele promoții, buletinele informative periodice, etc. Vânzătorul se obligă să nu facă publice sau să nu vândă bazele de date conținând informații referitoare la datele dumneavoastră personale decât în cazul solicitărilor organelor de control abilitate. Pentru mai multe detalii legate de protecția și confidențialitatea datelor cu caracter personal vă rugam să citiți Politica noastră de confidențialitate de pe www.contakt.ro


XII. CONTESTAȚII

Cererea scrisă a Participanților la Campanie în vederea sesizării Organizatorului cu privire la nerespectarea prezentului Regulament trebuie depusă / trimisă la sediul Organizatorului în termen de maximum 48 (patruzeci și opt) de ore de la producerea evenimentului reclamat. Orice sesizare în acest sens depusă după trecerea acestui termen nu va fi luată în considerare. Soluționarea contestațiilor se va face în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice.