Ser bonus la selecție G&G de minimum 69RON

Regulamentul Campaniei „Bebe Tei & LIDL”

 

1.   Organizatorul Campaniei „Bebe Tei & LIDL” este Bebetei Investments Group SRL (numit în continuare „Organizator”), cu sediul în Bucureşti, Bd. Lacul Tei nr. 62, sector 2, București, înmatriculată la ONRCTB sub nr. J40/1218/2014, CIF RO 32742199, în calitatea sa de Partener la programul de fidelitate din aplicația LIDL Plus, organizat de Lidl Discount SRL.

 

2. La Campanie poate participa orice persoană fizică majoră (numită în continuare „Participant”) care este în același timp și utilizator al aplicației LIDL Plus.

 

3. Aria de desfășurare & Durata Campaniei

Campania este valabilă exclusiv online, pe site-ul https://comenzi.bebetei.ro/  în perioada 01.05.2024-31.05.2024

 

4. Obiectul Campaniei

Campania constă în acordarea unui Serum Ha 5 Rich, 30 ml, Geek & Gorgeous bonus la achiziția de produse din selecția Geek&Gorgeous de mai jos, în valoare de minim 69 de RON, în limita stocului disponibil.

 

·       GEEK GORGEOUS A PAD 20% AZECLAIR 30 ML 

·       GEEK GORGEOUS B BOMB 10% NIACINAMIDE 30 ML   

·       GEEK GORGEOUS C GLOW 15% VIT C 30 ML  

·       GEEK GORGEOUS CALM DOWN 4%PHA+BHA 100 ML   

·       GEEK GORGEOUS CALM DOWN 4%PHA+BHA 30 ML   

·       GEEK GORGEOUS CHEER UP 6% MANDELIC + BHA 100 ML

·       GEEK GORGEOUS CHEER UP 6% MANDELIC + BHA 30

·       GEEK GORGEOUS HA 5 LIGHT ACID HIALURONIC 30 ML   

·       GEEK GORGEOUS HA 5 RICH 30 ML   

·       GEEK GORGEOUS JELLY JOKER X 150ML  

·       GEEK GORGEOUS SERUM POREFECTLY CLEAR X 30 ML  

·       GEEK GORGEOUS SERUM STRESS LESS X 30 ML  

·       GEEK GORGEOUS SMOOTH OUT 12% AHA+ EXTRACT CACTUS 100 ML   

·       GEEK GORGEOUS SMOOTH OUT 12%AHA + EXTRACT CACTUS 30 ML   

·       GEEK GORGEOUS HYDRATION STATION 50 ML

·       GEEK GORGEOUS HAPPIER BARRIER 50 ML

 

comercializate în magazinul online https://comenzi.bebetei.ro/ , în limita stocului disponibil.

Codul de reducere poate fi folosit o singură dată, în cadrul unei singure achiziții.

Codul de reducere nu se cumulează cu alte coduri sau oferte disponibile pe site-ul Organizatorului în perioada Campaniei și nici nu se aplică costurilor de livrare a produselor achiziționate, acestea fiind suportate în totalitate de către Participant.

În cazul achiziționării a mai multor Produse participante la Campanie, reducerea se calculează separat pentru fiecare produs neinclus în alte campanii / oferte / promoții.

 

5. Mecanismul Campaniei

Participanții vor primi accesul la Campania „Bebe Tei & LIDL” prin obținerea unui cod de reducere disponibil în contul de client din aplicația LIDL Plus astfel: vor deschide aplicația LIDL Plus, vor accesa secțiunea ”Oferte parteneri”, vor selecta Bebe Tei și vor apăsa butonul ”Accesează Oferta”.

Codul de reducere trebuie introdus pe site-ul https://comenzi.bebetei.ro, în câmpul de „Cod voucher”, după adăugarea produselor participante în coșul de cumpărături dar înainte de finalizarea/plasarea comenzii.

Transmiterea ulterioară a codului de reducere de către Participantul la Campanie, după ce s-a plasat comanda, nu oferă dreptul de a beneficia de reducerea din actuala Campanie.

Neintroducerea codului de reducere înseamnă că Participantul a renunțat la dreptul de a beneficia de Campania de față în legătură cu achiziția efectuată. În această situație, în momentul realizării plății, acesta pierde dreptul de a beneficia de Campanie în legătură cu achiziția efectuată.

 

6. În cazul returnării unui produs achiziționat în perioada Campaniei, valoarea rambursată va fi egală cu suma achitată efectiv de Participant.

În cazul în care există produse și pachete promoționale constituite și oferite conform legislației în vigoare, se vor returna toate produsele incluse/primite.

Condițiile integrale de retur sunt disponibile la: https://comenzi.bebetei.ro/returnare-si-garantie

 

7. În orice situație de forță majoră care împiedică sau întârzie, total sau parțial, executarea și/sau continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care este împiedicată îndeplinirea.

 

8. Reclamații

Orice sesizare cu privire la nerespectarea acestui Regulament și a Campaniei se va face în scris, în termen de maxim 24 (dpuăzecișipatru) de ore de la producerea evenimentului reclamat. Orice sesizare depusă după trecerea acestui termen nu va fi luată în considerare. Soluționarea contestațiilor depuse în termen se va face în 10 (zece) zile calendaristice de la primirea sesizării.

 

9. În caz de tentativă de fraudă, abuz sau orice alte acte îndreptate împotriva și/sau la adresa Organizatorului, acesta își rezervă dreptul de a lua toate măsurile necesare pentru remedierea situației și pentru tragerea la răspundere, în condițiile legii, a persoanelor vinovate, inclusiv dar nelimitat la descalificarea Participantului la Campanie.