Regulamentul oficial al Campaniei de promovare „George X Lidl”
1. Organizatorii Campaniei
Organizatorul campaniei de promovare este Banca Comercială Română S.A., instituție de credit, persoană juridică română, cu sediul în Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, București, cod poștal 060071, având Codul Unic de Înregistrare RO 361757, înregistrată în Registrul Comerțului sub nr. J40/ 90/ 1991, înregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cod IBAN: RO93RNCB0002B00053474306 deschis la Banca Comercială Română S.A.-Centrală, societate comercială pe acțiuni, administrată în sistem dualist, având un capital social subscris și vărsat integral în valoare de 1.625.341.625,40 LEI (denumită în continuare „Organizator” sau „BCR")
2. Dreptul de participare. Mecanismul Campaniei
2.1. La Campanie pot participa toate persoanele fizice (denumite în continuare „Participanți”) care, pentru a fi considerate eligibile, vor îndeplini cumulativ următoarele condiții:
a) Să fie persoane fizice rezidente române, cu domiciliu stabil în România
b) Să fi împlinit vârsta de 18 ani la data începerii Campaniei
c) Să fie eligibile pentru deschiderea contului pe flux digital
d) Să dețină un cont activ în aplicația Lidl Plus
e) Să nu dețină alte Conturi Curente George deschise la BCR și/sau să nu fi deschis alt Cont Curent George în ultimele 12 luni;
f) Să-și deschidă un Cont Curent „George” 100% digital la BCR prin accesarea aplicației Lidl Plus, de unde vor fi redirecționați către fluxul de deschidere Cont Curent George în perioada Campaniei.
g) Să activeze în perioada Campaniei serviciul George Moneyback, disponibil în aplicația mobilă George a Organizatorului; pentru activarea serviciului George Moneyback, Participanții la Campanie (i) vor intra în secțiunea Profil din ecranul principal al aplicației mobile George, (ii) vor selecta opțiunea Moneyback, (iii) vor accepta termenii și condițiile, (iv) vor activa serviciul
h) Pentru a putea beneficia de maximum 350 lei cashback să facă tranzacții în valoare de cel puțin 100 lei pe lună timp de 3 luni după deschiderea Contului Curent George și activarea serviciului Moneyback, în magazinele Lidl cu cardul George atașat Contului Curent George deschis prin fluxul descris. Utilizatorul beneficiază de 150 lei bonus în prima lună și ulterior de 100 lei bonus pe lună, timp de 2 luni, doar dacă are tranzacții în valoare de cel puțin 100 lei cu cardul menționat în magazinele Lidl de pe teritoriul României în fiecare dintre cele 3 luni menționate.
i) Pentru a beneficia de 100 lei suplimentar față de bonusul menționat, Participantul trebuie să acceseze un un card de credit de la BCR, pe flux digital, accesând secțiunea George Store din aplicația de internet și mobile banking George, în primele 2 luni de la data deschiderii Contului Curent George prin accesarea aplicației Lidl Plus. Cardurile de credit participante în Campanie sunt:
• Mastercard Standard: BIN 510160
• Visa Classic: BIN 419650
• Visa Gold: BIN 498552
2.2. Participanții care îndeplinesc condițiile descrise la art. 2.1 de mai sus beneficiază de 150 lei bonus în prima lună și ulterior de 100 lei bonus lunar în următoarele 2 (două) luni, în limita a 350 lei de la activarea serviciului Moneyback, în Contul Curent George, dacă efectuează tranzacții în valoare de cel puțin 100 lei pe lună, în magazinele Lidl de pe teritoriul României, în perioada de valabilitate a Campaniei. Acest bonus va fi suportat de către BCR și nu poate fi primit mai mult de 3 ori (maximum 1/lună), pentru o perioadă de 3 luni de la momentul înscrierii în Moneyback. Suplimentar vor beneficia de 100 lei bonus în situația în care vor contracta un un card de credit, în primele 2 luni de la data deschiderii Contului Curent George prin accesarea aplicației Lidl Plus, cu condiția de a nu înregistra restanțe.
2.3. Acest bonus va fi suportat de către Organizator, poate fi primit o singură dată, după deschiderea contului curent George și activarea serviciului Moneyback, respectiv după accesarea unui card de credit de la Partener, în primele 2 luni de la data deschiderii contului curent George. Bonusul se va vira în Contul Curent atașat cardului cu care sunt efectuate tranzacțiile, în primele 10 zile ale lunii următoare efectuării fiecărei tranzacții.
2.4. Nu pot participa la Campanie angajații BCR/ai entităților la care BCR deține participații, precum și rudele de gradul I (copii și părinți) și soțul/soția celor menționați mai sus;
2.5. Participarea la Campanie este gratuită și benevolă.
2.6. Beneficiile Campaniei „George X Lidl” se aplică pentru un singur Cont Curent George deschis. Orice deschidere adițională a unui cont George (e.g. a încă unui cont) de către aceeași persoană din aplicație nu va beneficia de oferta Campaniei, conform art. 2.2.
3. Durata Campaniei. Aria de desfășurare și produsele/ serviciile participante
3.1. Campania se va desfășura pe întreg teritoriul României în perioada 25.04.2024 – 25.07.2024, în intervalul orar 00:01 – 23:59, urmând a fi organizată și desfășurată în aplicația Lidl Plus (unde se pot afla detalii despre Campanie), conform mecanismului Campaniei (punctul 2 din prezentul Regulament).
3.2. În situația în care Organizatorul decide să scurteze/ prelungească durata Campaniei, acest fapt va fi adus la cunoștință participanților prin publicarea informației în aplicația Lidl Plus și pe web site-ul Băncii cu cel puțin 5 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
3.3. Produsele/ serviciile participante la Campanie sunt următoarele:
a) Aplicația Lidl Plus;
b) Contul Curent George cu card de debit atașat;
c) Serviciul Moneyback disponibil din aplicația mobilă George;
d) Cardul de credit de la partener (denumire comercială)
3.4. Regulamentul oficial de desfășurare a Campaniei, consultarea acestuia precum și detalii privind Campania, sunt disponibile în mod gratuit oricărui solicitant, după cum urmează:
a) adresându-se angajaților unităților BCR;
b) accesând portalul Organizatorului (www.bcr.ro)
c) apelând InfoBCR (serviciu disponibil zilnic, de luni până duminică, între 8.00 și 22.00) la următoarele numere de telefon: *2BCR (*2227) apelabil din orice rețea națională sau la +4021 407 42 00, apelabil la tarif normal din străinătate.
d) Aplicația Lidl Plus
4. Costuri. Taxe și impozite aferente
4.1. Toate costurile rezultate din acordarea beneficiilor revin în sarcina Organizatorului BCR
4.2. Toate costurile privind promovarea și comunicarea ofertei în baza de utilizatori Lidl revine în sarcina Lidl.
4.3. Organizatorul se obligă să calculeze, să rețină, să vireze și să declare impozitul datorat pentru premiile reprezentând bonusul obținut de către câștigători în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare, dacă este cazul. Orice alte impozite, taxe, contribuții sau alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legătură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a câștigătorului.
De la data virării bonusului toate cheltuielile legale aferente acestora revin participantului.
5. Suspendarea/Încetarea campaniei
5.1 Campania poate fi suspendată sau poate înceta înainte de termen doar în caz de forță majoră și/sau caz fortuit (așa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului. În cazul suspendării sau încetării campaniei prin decizia Organizatorului, Organizatorul vă anunța Participanții prin aplicația Lidl Plus și pe website-ul băncii cu cel puțin 5 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
5.2 În situațiile avute în vedere la pct. 5.1 sunt incluse și hotărârile instanțelor judecătorești, precum și actele unor autorități publice competente.
5.3. Pentru situațiile avute în vedere la pct. 5.1 și pct. 5.2, Organizatorul nu mai are nicio obligație către participanți cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despăgubire sau alte asemenea pretenții.
6. Prelucrarea datelor personale
6.1. Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participanților la Campanie în conformitate cu prevederile legale aplicabile în materia protecției datelor cu caracter personal, inclusiv cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016.
6.2. Datele cu caracter personal sunt prelucrate în vederea executării obligațiilor și exercitării drepturilor care rezultă în privința Organizatorului prin acceptarea condițiilor prevăzute în prezentul Regulament de către Participanți, după cum urmează: pentru desemnarea câștigătorilor acestei Campanii, realizarea de rapoarte statistice cu privire la clienți, produsele și serviciile BCR și prin transmiterea de informații privind Campania în derulare. Furnizarea datelor este voluntară. Refuzul furnizării acestora poate atrage însă imposibilitatea participării la Campanie. Pe lângă datele furnizate de Client, BCR va prelucra și datele necesare desfășurării campaniei (verificarea canalului de înrolare și datele referitoare al tranzacțiile relevante).
6.3. Participanții la Campanie beneficiază de următoarele drepturi în contextul prelucrării datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la opoziție, dreptul de a nu fi supuși unei decizii individuale automatizate și dreptul de a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în măsura în care consideră că este necesar. Pentru mai multe detalii privind activitățile de prelucrare și modul de exercitare a drepturilor, Participanții pot contacta Organizatorul la adresa de e-mail: [email protected]
6.4. Detalii suplimentare privind modul în care BCR prelucrează datele personale se regăsesc în documentația contractuală și în Politica de confidențialitate a BCR disponibilă pe www.bcr.ro.
7. Alte prevederi
7.1. Prin participarea la această Campanie, participanții sunt de acord și acceptă necondiționat și în mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. În cazul în care Organizatorul constată neîndeplinirea și/sau nerespectarea condițiilor stipulate de prezentul Regulament, își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin câștigătorului, fără alte despăgubiri sau plăți.
7.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare după anunțarea prealabilă a participanților în aplicația Lidl Plus și pe web site-ul Băncii. Anunțul se va face de către Organizator cu cel puțin 5 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.
7.3. Eventualele neînțelegeri apărute între Organizator și participanții la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești din România.
7.4. Legea aplicabilă este legea română.
Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se vor putea trimite în atenția BCR la următoarea adresa: [email protected] în termen de maxim 5 zile de la data încheierii Campaniei. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamație. Denumirea/Adresa Organizatorului
Banca Comercială Română S.A., Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, București