Asigurare de călătorie cu storno inclus

Regulamentul campaniei “Călătorește fără griji cu asigurarea AXA”


Perioada de desfășurare: 01 aprilie 2024 – 30 iunie 2024


1. Organizatorul campaniei “Călătorește fără griji cu asigurarea AXA” este Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare S.R.L., cu sediul social în București, Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca nr. 169A, corp A1, etaj 3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/3767/1995, EUID: ROONRC.J40/3767/1995, cod fiscal nr. RO7381700, cont bancar RO67 CITI 0000 0006 5001 0051 deschis la Citibank Europe plc, Dublin - sucursala România, autorizată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (actuala A.S.F.) în baza Deciziei nr. 8/17.10.2001 și înmatriculată în Registrul Brokerilor de Asigurare sub nr. RBK-008/10.04.2003, reprezentată de Dl. Cristian Fugaciu-Mihăilescu în calitate de Director General, denumit în continuare organizatorul.

Informații despre Organizator puteți găsi în Anexa nr. 1 la prezentul Regulament. Campania se va derula în conformitate cu prevederile prezentului regulament (“Regulamentul”), ai cărui termeni și condiții sunt obligatorii pentru toți participanții.


2. Durata campaniei

Campania este organizată pe teritoriul României, prin intermediul aplicației Lidl Plus, în perioada 01 aprilie 2024 ora 00:00 – 30 iunie 2024 ora 23:59.

Participarea la această Campanie implică acordul expres, cunoașterea și acceptarea fără obiecții a prezentului Regulament Oficial de către toți participanții la Campanie. Participanții la campanie sunt obligați să respecte și să se conformeze tuturor termenilor și condițiilor prezentului Regulament. Regulamentul este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile în România, fiind accesibil în mod gratuit pentru participanți în aplicația Lidl Plus.

Regulamentul campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durată a campaniei, în format electronic, prin accesarea aplicației Lidl Plus. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată, în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și/ sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.


3. Participanții

La campanie pot participa toți clienții Lidl, persoane fizice, inclusiv angajați ai Organizatorului, care îndeplinesc următoarele condiții:

i) este persoană fizică rezidentă în România și a împlinit 18 ani

ii) deține un cont activ în aplicația Lidl Plus, deschis anterior sau în perioada campaniei

iii) și-a exprimat acordul privind cunoașterea și acceptarea fără obiecții a prezentului regulament, precum și a termenilor și condițiilor Organizatorul își rezervă dreptul de a anula orice participare la Campanie ce se efectuează prin încălcarea prezentului Regulament.


4. Mecanismul de desfășurare a campaniei

4.1. În cadrul Campaniei, participanții au posibilitatea (cu condiția respectării cerințelor impuse de Asigurator) de a achiziționa o asigurare de călătorie în străinătate oferită de - INTER PARTNER ASSISTANCE, S. A., membru al grupului AXA, cu sediul în Boulevard du Régent 7, 1000, Bruxelles, Belgium, înregistrată la Grefa Tribunalului Comercial din Bruxelles cu numărul 0415591055, înscris în Registrul asigurătorilor și intermediarilor din SEE cu codul RX -945 (https://asfromania.ro/ro/a/1737/asiguratori-si-intermediari-din-see), denumit în continuare “AXA Assistance” la prețuri promoționale, cu un discount de 30% față de prețul de listă afișat pe site. Reducerea descrisă, poate fi utilizată doar pe perioada Campaniei pentru a achiziționa o asigurare de călătorie în străinătate oferită de Axa Assistance.

4.2. Reducerea oferită nu se cumulează cu reducerile de preț deja existente pe site-ul AXA Assistance.

4.3. Participanții la Campanie nu au posibilitatea să primească contravaloarea în bani a reducerii și nici dreptul de a cere schimbarea acesteia, în niciun fel.

4.4. În afara cazurilor specificate în acești Termeni și Condiții, pentru a beneficia de reducere participanții vor respecta Condiţiile generale ale site-ului AXA Assistance, respectiv Asigurări turistice - AXA (romania.axa) ;

4.5. Pentru a participa la campanie, Participanții trebuie să acceseze link-ul către pagina oficială a AXA Assistance disponibil în aplicația Lidl plus și să facă achiziția asigurării din pagina web, folosind codul de reducere dedicat.


5 - ERORI, COMUNICĂRI PUBLICITARE NECORESPUNZĂTOARE, LIMITAREA RĂSPUNDERII

Organizatorul nu va putea fi ținut responsabil de apariția niciuneia dintre următoarele situații care poate duce la nevalidarea înscrierii/neacordarea serviciilor menționate în prezentul set de termeni și condiții:

a. Pierderile sau întârzierile accesării paginii oficiale a Axa Assistance, generate de defecțiuni tehnice independente de voința Organizatorului, respectiv pierderi, întârzieri sau orice alte probleme cauzate de furnizorul de Internet / conexiunea Internet a participantului.

b. Imposibilitatea de a accesa pagina oficială a Axa Assistance din motive independente de Organizator.

c. Organizatorul nu va fi răspunzător de nerespectarea de către participanți a oricărei condiții sau al oricărui termen cuprins în prezentul document precum și necomunicarea de către participanți a tuturor datelor și informațiilor precizate în prezentul document.

d. Organizatorul nu va fi răspunzător pentru niciunul dintre prejudiciile ce ar putea fi suferite de către participant în legătură cu serviciile dobândite, indiferent de natura acestor prejudicii cu excepția situațiilor expres prevăzute de lege și care ar institui o astfel de răspundere. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de fraudă sau de tentativă de fraudă, precum și în cazul oricărui abuz sau orice alte fapte sau tentative care ar putea afecta imaginea Organizatorului.

e. Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza accesul utilizatorilor la o parte sau la toate funcțiile paginilor web aferente sau asimilate acțiunii, cât și de a restricționa, împreună cu partenerul său Axa Assistance procesarea unei înscrieri sau de a o șterge, împreună cu contul asociat, în cazul în care există suspiciuni de fraudă din partea utilizatorilor prin acțiuni sau inacțiuni cu caracter sau potențial fraudulos privitoare la utilizarea de beneficii / câștiguri acordate prin intermediul paginii web prin utilizarea de informații/identități false sau de pe alte conturi decât cele personale ale utilizatorului, modificarea sau accesarea informațiilor de pe pagini web sau sisteme informatice, prin inserarea sau manipularea unor scripturi dăunătoare sau care au ca efect acțiuni sau inacțiuni dăunătoare, modificarea codului sursă al paginii precum și orice alte tipuri de acțiuni sau inacțiuni cu caracter fraudulos sau care implică falsuri informatice, deținere de instrumente în vederea de falsificări de valori, accesarea, interceptarea perturbarea sau alterarea integrității informatice sau datelor ori sistemelor informatice, desfășurarea de operațiuni ilegale cu dispozitive sau programe ilegale sau dacă aceștia au un comportament care prejudiciază interesele Organizatorului sau corecta desfășurare a acțiunii.

f. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea:

(i) pentru folosirea incompletă, inexactă sau incorectă a posibilităţii de a beneficia de reducere (codul de reducere), precum și pentru folosirea codului de reducere efectuată după expirarea perioadei de Campanie


6. ANGAJAMENTE, CONFIDENȚIALITATEA DATELOR

Datele personale ale Participanților vor fi prelucrate de Organizator în calitate de operator, în conformitate și în condițiile prevăzute în Anexa 2 la Regulament.


7. Litigii și legea aplicabilă

7.1. Eventualele litigii având ca parți pe Organizatorul Campaniei și un Participant, se vor soluționa pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, acestea vor fi soluționate de către instanțele competente.

7.2. Legea aplicabilă este legea română.


8. Încetarea Campaniei

8.1. Campania poate înceta în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră, caz fortuit, conform legislației în vigoare, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua Campania precum și la expirarea perioadei pentru care a fost organizată.

8.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau completa prezentul Regulament prin acte adiționale la acesta, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare numai după publicarea lor în aplicaţia Lidl Plus, acestea fiind publicate cu cel puțin 24 (douăzeci și patru) de ore înainte de data de la care modificarea va produce efecte. Nicio modificare nu poate produce efecte retroactive și toți participanții înregistrați până la momentul modificării vor beneficia de drepturile deja obținute.

8.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a închide Campania înainte de termenul limită prevăzut în art. 2 în cazul în care se constată că prevederile prezentului Regulament nu sunt respectate.

8.4. Deciziile Organizatorului privind campania sunt finale și aplicabile tuturor participanților,.

8.5. Organizatorul este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implică organizarea și desfășurarea campaniei.


Organizator

Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare S.R.L.

Prin reprezentant Cristian Fugaciu-Mihăilescu


Anexa1: INFORMAȚII IMPORTANTE PENTRU CLIENȚI INFORMAȚII GENERALE


Noi, Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare S.R.L. suntem un intermediar în asigurări și consultant de risc. Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare S.R.L. este o persoană juridică română, cu sediul social în București, Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca nr. 169A, corp A1, et. 3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/3767/1995, cod fiscal nr. RO7381700. Suntem autorizați și supravegheați de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) fiind înregistrați în Registrul Brokerilor sub numărul RBK-008/10.04.2003 (“Marsh”).

Puteți găsi o copie a autorizației noastre pe site-ul Marsh www.marsh.ro la secțiunea Guvernanță. Noi ne reprezentăm clienții și îi tratăm cu onestitate, corectitudine și profesionalism. Nu ne vom pune în mod deliberat într-o poziție în care interesele sau îndatoririle noastre față de oricine altcineva ne împiedică să ne îndeplinim îndatoririle față de dumneavoastră.

Dacă doriți să înregistrați o petiție, vă rugăm să contactați direct colegul din Marsh România cu care colaborați în mod obișnuit şi folosiţi adresa de email reclamaț[email protected].

Dacă sunteți în continuare nemulțumit de modul în care vă este tratată petiția, aveți dreptul să vă adresați către SAL-FIN în conformitate cu art. 23 din Regulamentul ASF nr. 4/2016 privind organizarea şi funcţionarea Entităţii de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul financiar nonbancar (SAL-FIN). În mod normal, vă recomandăm o soluție de asigurare pe baza unei analize corecte și personalizate, oferindu-vă suficiente informații pentru a putea lua o decizie în cunoștință de cauză în funcție de necesitățile dvs. de asigurare. Când vom primi instrucțiunile dvs, vom încerca să vă obţinem o asigurare astfel încât să îndeplinească nevoile pe care le-ați specificat. Putem să vă informăm despre un produs cu privire la care nu ne-ați solicitat informații. În astfel de situații, vă vom semnala clar acest aspect. Uneori obținem oferte de la un număr limitat de asigurători sau chiar de la un singur asigurător. Atunci când procedăm astfel, nu avem obligația contractuală de a plasa/colabora exclusiv cu un asigurător anume. Vom aborda asigurătorii pe baza cunoștințelor și experienţei noastre.


Conflictele de interese și transparența

Nicio societate de asigurare sau societate-mamă a unei societăți de asigurări nu deține o investiție directă sau indirectă mai mare de 10% din drepturile de vot sau din capitalul companiei Marsh. Societatea-mamă Marsh & McLennan Companies, Inc. și afiliatele sale dețin propriile acțiuni și au acorduri contractuale cu anumiți asigurători și brokeri. Informații cu privire la aceste colaborări vă pot fi furnizate în format letric la cerere sau sunt disponibile la adresa următoare: Equity interests of Marsh & McLennan Companies, Inc. and its subsidiaries in insurers. Potrivit uzanțelor în domeniu, suntem remunerați pe baza unui comision de brokeraj, plătit de societățile de asigurare, aferent polițelor intermediate pentru clientul nostru. Această modalitate de remunerare se aplică în absența unui acord scris cu clientul care să prevadă altfel.

Comisionul de brokeraj: comisioanele de brokeraj se plătesc companiei Marsh de către asigurător ca procent din prima plătită de asigurat pentru poliță. Valoarea comisionului poate varia în funcție de mai mulți factori, inclusiv tipul de produs de asigurare vândut și asigurătorul selectat de client. Ratele comisionului de brokeraj pot varia de la tranzacție la tranzacție. Putem opera anumite facilități și alte structuri de plasament cu asigurătorii. Suntem remunerați separat de asigurători pentru administrarea acestora. Suplimentar suntem compensați în diverse modalități, inclusiv prin comisioane și remunerații plătite de companiile de asigurări și remunerații plătite de clienți. Marsh poate primi compensații printr-una sau o combinație de metode enumerate mai jos, în conformitate cu legislația și reglementările locale.

Remunerații de la clienți: Unii clienți pot fi de acord să plătească Marsh o remunerație pentru serviciile prestate în locul sau în plus față de comisioanele de brokeraj plătite de companiile de asigurări.

Compensare pentru servicii de consultanță a asigurătorului: Marsh primește compensații de la unii asigurători pentru furnizarea de consultanță, analiză de date sau alte servicii. Serviciile sunt menite să îmbunătățească ofertele de produse disponibile clienților noștri, să asiste asigurătorii în identificarea de noi oportunități și să sporească eficiența operațională a asigurătorilor. Domeniul de aplicare și natura serviciilor variază în funcție de asigurător și de locul geografic.

Comisioane suplimentare: Unii asigurători sunt de acord să plătească comisioane suplimentare către Marsh atunci când ne îndeplinim obiectivele stabilite pe parcursul unui anumit an sau al altei perioade de timp. Obiectivele stabilite vor include criterii calitative şi cantitative. Suma comisionului suplimentar câștigat poate varia în funcție de factorii care se referă la o întreagă arie de afaceri pe parcursul anului sau perioadei. Drept rezultat, valoarea comisionului suplimentar ce poate fi atribuită oricărei polițe de asigurare în cauză, de obicei, nu va fi cunoscută la momentul plasării.

Alte beneficii sau compensații: Marsh poate, din când în când, să participe la evenimente promoționale ale societății de asigurare sau la instruirea și dezvoltarea angajaților furnizate de asigurători. Uneori, Marsh este rambursat de către asigurători pentru costurile legate de marketingul promoțional. Acolo unde este permis în mod legal, Marsh câștigă dobânzi și alte venituri din conturile de primă, plătite nouă de către instituțiile financiare, conturi în care primele de asigurare sunt deținute înainte de remiterea către asigurători. Marsh intră în mod obișnuit în diverse tipuri de acorduri cu asigurătorii care sunt auxiliare procesului de brokeraj de asigurări sau alte servicii efectuate în numele clienților. Printre exemple se numără acordurile de confidențialitate și nedivulgare pentru comunicarea datelor privind plasamentele în asigurări, programele de gestionare a daunelor și controlul pierderilor, acordurile de nedivulgare și/sau de neconcurență privind dezvoltarea și divulgarea noilor produse și servicii de asigurare și acordurile de licență care reglementează accesul și utilizarea sistemelor de gestionare a datelor și a bazelor de date. Pentru mai multe informații despre compensațiile acordate lui Marsh sau despre aranjamentele contractuale ale Marsh cu asigurătorii, vă rugăm să luaţi legătura cu reprezentantul Marsh dedicat.


Anexa 2: Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor personale


INTRODUCERE

Marsh, parte din grupul de companii Marsh & McLennan Companies Inc. (MMC), urmărește activ protejarea vieții private și a confidențialității Datelor cu caracter personal pe care compania le prelucrează în legătură cu serviciile pe care le oferă clienților. Serviciile Marsh constau în principal în consultanță de risc și distribuţie de asigurări respectiv analizarea, accesarea și administrarea acoperirii prin asigurare, precum și gestionarea cererilor de despăgubire. Asigurarea este asumarea comună și împărțirea riscului pentru protejarea împotriva unei posibile împrejurări viitoare. Pentru ca asigurarea să se poată realiza trebuie comunicate informații, inclusiv Date cu caracter personal ce aparțin diverselor categorii de persoane, între diferiți participanți la piața de asigurări. Pe durata de viață a asigurării, Marsh poate primi Date cu caracter personal în legătură cu Contractanți existenți sau potențiali, Asiguraţi, Beneficiarii numiți într-o poliță, membri ai familiei acestora, reclamanți sau alte părți implicate într-o cerere de despăgubire. Prin urmare, referirile la „persoane” din această Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal includ orice persoană în viață din enumerarea precedentă, ale cărei Date cu caracter personal le primește Marsh în legătură cu serviciile pe care le prestează clienților ca urmare a angajamentelor asumate. Prezenta Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal descrie modul în care Marsh utilizează aceste date cu caracter personal și ce informații transmite altor Participanți la piața de asigurări sau terțe părți.

IDENTITATEA OPERATORULUI ȘI DATELE DE CONTACT

Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare S.R.L., Floreasca Business Park, Calea Floreasca 169A, Corp A, Etaj 3 | Sector 1, Bucureşti 014459, România, (Marsh sau Noi) înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/3767/1995, cod fiscal nr. RO7381700, autorizată și supravegheată de către Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) fiind înregistrată în Registrul Brokerilor sub numărul RBK-008/10.04.2003, www.marsh.com/ro are calitatea de operator pentru Datele cu caracter personal pe care le proceseaza în legătură cu serviciile prestate conform acordului relevant dintre părți. În anumite cazuri, și în scopul efectuării unor servicii, Marsh poate prelucra date în calitate de împuternicit ca urmare a unui acord cu un client al său. Când Marsh proceseaza datele dvs., în această calitate acesta respectă obligațiile stabilite în acordul încheiat cu clientul său respectiv operatorul de date cu caracter personal.

INFORMAȚII PERSONALE CARE POT FI PRELUCRATE

Este posibil ca noi sa colectăm și prelucrăm următoarele Date cu caracter personal:

Date personale

► nume, adresă (și dovada adresei), alte date de contact (de ex. e-mail și telefon), sex, stare civilă, detalii despre familie, data și locul nașterii, angajator, denumirea postului și locurile de muncă anterioare, relația cu contractantul poliței, asiguratul, beneficiarul sau reclamantul Date având funcție de identificare

► numere/coduri de identificare emise sau atribuite de instituții publice, agenții sau organe guvernamentale (de ex., în funcție de țara în care vă găsiți, cod numeric personal sau număr de asigurare socială, număr pașaport, număr carte de identitate, număr de identificare fiscală, număr permis auto). Informații financiare

► număr card de plăți, datele de cont și numărul contului bancar, informații despre venit și alte informații financiare.


Riscurile asigurate ► Informații despre riscurile asigurate care conțin Date cu caracter personal și care pot include, doar în măsura în care este relevant pentru riscul sau riscurile care se asigură:

• Date despre sănătate ► afecțiuni medicale fizice sau psihice existente sau trecute, starea de sănătate, informații despre vătămări sau dizabilități, proceduri medicale efectuate, obiceiuri personale relevante (de ex. fumat sau consum de băuturi alcoolice), informații despre rețete medicale, istoric medical; • Informații din cazierul judiciar ► condamnări penale, inclusiv pentru săvârșirea de infracțiuni contra siguranței circulației pe drumurile publice; și

• Alte Categorii speciale de date cu caracter personal ► origine rasială sau etnică, opinii politice, credințe religioase sau filosofice, apartenența sindicală, informații genetice, date biometrice, informații privind viața sau orientarea sexuală a unei persoane.

Informații despre poliță

► Informații despre ofertele primite și polițele obținute. Informații despre credite și informaţii anti-fraudă

► istoricul de creditare și punctajul de acordare de credite (scoring), informații despre condamnări pentru fraudă, acuzații de infracțiuni și detalii despre sancțiuni primite obţinute din diverse baze de date anti-fraudă și de sancțiuni sau de la autorități de reglementare sau autorități însărcinate cu aplicarea legii. Cereri anterioare de despăgubire

► Informații despre cereri anterioare de despăgubire care pot include date despre sănătate, informații din cazierul judiciar, și alte categorii de date. Cereri de despăgubire actuale

► Informații despre cererile de despăgubire actuale care pot include informații despre sănătate, informații din cazierul judiciar și alte categorii de date. Informații de marketing

► Dacă persoana și-a dat acordul sau nu pentru a primi publicitate de la noi sau alți terți. În anumite circumstanțe, Marsh poate avea nevoie să colecteze și să utilizeze categorii speciale de date cu caracter personal (de exemplu, informații de sănătate). În cazul în care acest lucru este necesar, cu excepția cazului în care se aplică un alt temei juridic, consimțământul dvs. pentru această procesare este necesar pentru ca Marsh să vă furnizeze serviciile relevante și să vă dați acordul pentru o astfel de prelucrare.

Deși vă puteți retrage consimțământul în orice moment, dacă faceţi acest lucru este posibil ca Marsh să nu poată continua să vă furnizăm servicii și acest lucru poate însemna că nu putem procesa solicitarea sau cererea dvs. sau că acoperirea dvs. prin asigurare se va opri.


SURSE DE DATE CU CARCTER PERSONAL

Culegem Date cu caracter personal din diverse surse, ce pot include (în funcție de țara în care vă găsiți):

• Persoane sau membrii familiei dumnevoastră, prin internet, telefonic sau prin corespondență scrisă;

• Angajatorii dumneavoastră;

• În cazul unei cereri de despăgubire, terțe părți, inclusiv cealaltă parte implicată într-o cerere de despăgubire (reclamant / pârât), martori, experți (inclusiv experți medicali), lichidatori de daună, avocați și inspectori de daună;

• Alți participanți la piața de asigurări, precum Asigurători, Reasigurători și alți Intermediari;

• Biroul de credit (în măsura în care Marsh își asumă un risc de credit);

• Baze de date anti-fraudă și alte baze de date ale terților, inclusiv liste de sancțiuni;

• Instituții și autorități publice, cum ar fi Direcția Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor, Agenția Națională de Administrare Fiscală etc..


CUM UTILIZĂM ȘI DIVULGĂM DATELE DVS. PERSONALE

În această secțiune prezentăm scopul în care folosim datele cu caracter personal, explicăm cum comunicăm informațiile și identificăm temeiurile juridice pe care ne bazăm pentru prelucrarea informațiilor. Aceste temeiuri juridice sunt prevăzute în Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) care permite companiilor să prelucreze Datele cu caracter personal doar atunci când prelucrarea este permisă de anumite temeiuri juridice prevăzute în regulament.


CUM UTILIZĂM ȘI DIVULGĂM DATELE DVS. PERSONALE

Pentru a facilita furnizarea de asigurări și administrarea daunelor în cadrul asigurării, ne bazăm pe prevederile legale în vigoare şi pe consimțământul persoanei vizate pentru prelucrarea Categoriilor speciale de date cu caracter personal [și a informațiilor din cazierul judiciar dacă este cazul], cum sunt dosarele medicale și condamnările penale, după cum este precizat în tabelul disponibil pe site-il oficial Marsh și pentru realizarea profilului conform celor detaliate în secțiunea următoare. Acest consimțământ ne permite să transmitem informații altor Asigurători, Intermediari și Reasigurători ce pot avea nevoie să prelucreze aceste informații pentru a își putea exercita rolul pe piața de asigurări (care, la rândul său, permite asumarea comună a riscului și tarifarea sa de o manieră sustenabilă). Consimțământul persoanei afectate de această prelucrare a Categoriilor speciale de date cu caracter personal [și a informațiilor din cazierul judiciar dacă este cazul] este o condiție necesară pentru ca Marsh să poată oferi serviciile pe care le solicită clientul. Atunci când ne puneți la dispoziție informații despre o persoană alta decât dumneavoastră, agreați faptul că este necesar să o informați cu privire la utilizarea de către noi a Datelor sale cu caracter personal și să obțineți consimțământul persoanei în locul nostru. Orice persoană își poate retrage în orice moment consimțământul pentru aceste prelucrări. Totuși, o astfel de retragere a consimțământului poate împiedica Marsh să continue furnizarea serviciilor. În plus, dacă o persoană fizică își retrage consimțământul asupra prelucrării de către un Asigurător sau Reasigurător a Categoriilor speciale ale datelor sale cu caracter personal, este posibil ca asigurarea să nu poată continua.


REALIZAREA PROFILULUI [ŞI LUAREA AUTOMATǍ A DECIZIEI

Primele de asigurare sunt calculate de către Participanții la piața de asigurări comparând și evaluând caracteristicile clienților și beneficiarilor față de caracteristicile altor clienți și beneficiari și tendința evenimentelor asigurate de a se materializa. Această analiză comparativă necesită ca Marsh și alți Participanți la piața de asigurări să analizeze și să compileze informațiile primite de la toți asigurații, beneficiarii sau reclamanții pentru definirea unor modele aferente acestor tendințe. În consecință, putem folosi Datele cu caracter personal atât pentru a găsi potriviri cu informațiile din model, cât și pentru a crea modele care determină tarifele de primă în mod general și specific pentru alți asigurați. Marsh și alți Participanți la piața de asigurări pot utiliza categorii speciale de date cu caracter personal pentru asemenea modele în măsura în care ele sunt relevante,. Marsh și alți participanți la piața de asigurări folosesc tehnici predictive similare de evaluare a informațiilor pe care persoanele și clienții le furnizează pentru a înțelege tiparele de fraudă, probabilitatea pierderilor viitoare ce se materializează efectiv în scenarii de daună specifice și după cum se precizează mai jos. Folosim aceste modele doar pentru scopurile enumerate în această Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Angajații noștri pot lua decizii în baza acestor modele.

• Platforma automată de intermediere Acolo unde utilizaţi o platforma automată de intermediere, ofertele de asigurare sunt oferite exclusiv în baza potrivirii atributelor pe care le-aţi introdus cu criteriile stabilite de asigurători, ceea ce determină

(a) dacă va fi prezentată o ofertă;

(b) în ce condiții; și

(c) la ce preț.

Fiecare asigurător folosește algoritmi diferiți pentru a-și determina oferta de preț, iar clienții trebuie să citească politica de confidențialitate a fiecărui asigurător pentru mai multe informații. Platforma noastră realizează doar partea de interogare respectiv dacă atributele potențialilor asigurați îndeplinesc cerințele modelelor asigurătorilor și prezintă apoi rezultatele acestei interogări. Dacă atributele potențialilor asigurați nu îndeplinesc cerințele modelele asigurătorilor, cererea de ofertă este transmisă spre revizuire unei echipe cu autoritate de subscriere. Putem aplica totodată asupra informațiilor pe care ni le furnizează clienții algoritmi de predicție a fraudelor pentru a ne ajuta în detectarea și prevenirea acestora. Revizuim în mod regulat toți algoritmii de realizare de profiluri și algoritmii asociați pentru a corecta eventualele inexactități sau deviații. Realizarea acestor procese parțial automate poate face ca un client să nu obțină o ofertă de asigurare sau afecta prețul sau termenii asigurării. Clienții ne pot solicita mai multe informații despre metodologia de luare a deciziilor și ne pot cere să verificăm corectitudinea deciziei automate (dacă este cazul). Avem posibilitatea de a refuza solicitarea în limitele permise de legislația aplicabilă, inclusiv atunci când furnizarea respectivelor informații ar duce la divulgarea unui secret comercial sau ar interfera cu prevenirea sau detectarea fraudelor sau a altor infracțiuni, dar în general în aceste situații vom verifica că algoritmii și datele sursă funcționează conform așteptărilor, fără erori sau deviații.


MĂSURI DE SIGURANȚĂ

Pentru informațiile pe care le stocăm sunt aplicate măsuri de siguranță fizice, electronice și procedurale potrivite nivelului acestora de sensibilitate. Aceste măsuri de siguranță variază în funcție de gradul de sensibilitate, formatul, locația, cantitatea, distribuția și stocarea de Date cu caracter personal și includ măsuri proiectate pentru protecția Datelor cu caracter personal împotriva accesului neautorizat. Dacă este cazul, măsurile includ criptarea comunicărilor prin SSL, criptarea informațiilor în timpul stocării, firewall-uri, controlul accesului, separarea îndatoririlor și alte astfel de protocoale de securitate. Accesul la Datele cu caracter personal este restricționat, având acces doar angajații și terții ce necesită accesarea acestor informații în scopuri de business legitime și adecvate.


LIMITAREA CULEGERII ȘI PĂSTRĂRII DE INFORMAȚII PERSONALE

Culegem, păstrăm, comunicăm și prelucrăm Datele cu caracter personal care sunt necesare pentru scopurile identificate în această Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sau permise de legislație. Dacă solicităm Date cu caracter personal pentru un scop care nu se încadrează în cele identificate prin această Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, vom înștiința clienții asupra acestuia și, acolo unde este necesar, vom cere consimțământul persoanelor fizice (sau vom solicita celorlalte părți să îl obțină în numele Marsh) pentru prelucrarea Datelor cu caracter personal pentru aceast nou scop. Perioadele pentru care păstrăm Datele cu caracter personal sunt în funcție de necesitățile activității și de cerințele legale. Păstrăm Datele cu caracter personal cât timp este necesar pentru realizarea scopului prelucrării pentru care au fost colectate informațiile și pentru orice alt scop permis asociat sau conform legii. De exemplu, putem păstra anumite detalii ale tranzacțiilor și o parte din corespondență până la expirarea perioadei de înaintare de reclamații privind tranzacția respectivă sau conform cerințelor de reglementare privind păstrarea acestor informații. Când Datele cu caracter personal nu mai sunt necesare fie le transformăm ireversibil în date anonime (și le putem păstra în continuare folosind informațiile anonime), fie distrugem datele în condiții de siguranță.


TRANSFERUL TRANSFRONTALIER DE INFORMAȚII PERSONALE

Marsh transferă Date cu caracter personal către țări din afara Spațiului Economic European (SEE) sau permite accesul la Date cu caracter personal din acestea. Legislația de protecție a datelor din aceste țări nu oferă în toate cazurile același nivel de protecție a Datelor cu caracter personal ca cel din SEE. În toate situațiile noi vom oferi aceeași protecție a Datelor cu caracter personal prevăzută în această Notă de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. Anumite țări din afara SEE au primit aprobare din partea Comisiei Europene ca oferind măsuri de protecție echivalente în punctele esențiale precum legislația SEE de protecție a datelor. Legislația UE de protecție a datelor permite Marsh să transfere fără restricții Date cu caracter personal către aceste țări. Dacă transferăm Date cu caracter personal către țări din afara SEE vom asigura baza legală care justifică acest transfer, precum Regulile corporatiste obligatorii ale MMC, clauze contractuale standard, consimțământul persoanelor sau alte temeiuri juridice permise de cerințele legale aplicabile. Persoanele pot solicita informații suplimentare cu privire la măsurile de protecție specifice aplicate exportului propriilor Date cu caracter personal [contactând [Responsabilul pentru protecția datelor] la adresa de mai jos.


EXACTITATE, RESPONSABILITATE, TRANSPARENȚĂ ȘI DREPTURILE DVS.

Întotdeauna ne dăm interesul pentru a menține Date cu caracter personal care sunt exacte, complete și actuale. Pentru actualizarea informațiilor personale vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail [email protected]. Întrebările privind practicile Marsh privind confidențialitatea trebuie prima dată adresate Responsabilului Marsh pentru protecția datelor.

În anumite condiții, persoanele fizice au dreptul de a solicita Marsh:

• Să dăm detalii despre cum utilizăm și prelucrăm Datele cu caracter personal ale acestora;

• Să furnizăm o copie a Datelor cu caracter personal pe care le păstrăm despre persoana în cauză;

• Să actualizăm orice inadvertențe în Datele cu caracter personal pe care le stocăm;

• Să ștergem Datele cu caracter personal pentru care nu mai avem temei juridic de prelucrare;

• Luarea la cunoștință a retragerii consimțământului acolo unde prelucrarea este bazată pe consimțământ;

• Portabilitatea Datelor cu caracter personal către un alt operator desemnat de către persona fizică în cauză;

• Să fie notificate în caz de încălcări privind securitatea Datelor cu caracter personal;

• Să ridice obiecții pentru orice prelucrare a Datelor cu caracter personal pe care Marsh o justifică pe temeiul juridic de „interese legitime”, cu excepția cazului în care motivele noastre pentru realizarea acestei prelucrări sunt mai puternice decât orice prejudiciu adus drepturilor la viață privată a persoanei; și

• Restricționarea modului în care prelucrăm Datele cu caracter personal pe parcursul procesului de analiză a cererii dumneavoastră. Aceste drepturi sunt supuse anumitor excepții pentru protejarea interesului public (de ex. prevenirea sau detectarea infracțiunilor) și a intereselor noastre (de ex. menținerea privilegiului legal). Majoritatea solicitărilor vor primi răspuns în termen de 30 de zile. Dacă nu reușim să soluționăm o solicitare sau reclamație, persoanele fizice au dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere aplicabilă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.


ÎNTREBĂRI, SOLICITĂRI SAU RECLAMAȚII

Pentru a trimite întrebări sau solicitări în legătură cu această Notă de informare privind protecția vieții private sau practicile Marsh privind confidențialitatea, vă rugăm să scrieți către [Responsabilul cu protecția datelor] la adresa următoare: - Ofițer de conformitate/ Responsabilul cu protecția datelor Marsh Broker de Asigurare- Reasigurare S.R.L. Bucharest, Floreasca Business Park, 169A Calea Floreasca, unit A1, 3rd floor, 1st District, Romania Email: [email protected].


MODIFICĂRI LA NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECȚIA VIEȚII PRIVATE

Această Notă de informare poate fi modificată oricând. Ultima modificare a fost realizată pe 01.11.21. Dacă aducem modificări acestei Note de informare privind protecția vieții private vom actualiza data ultimei modificări. Orice schimbare pe care o aducem acestei Note de informare intră în vigoare imediat. Glosar de termeni cheie folosiți în asigurare: Beneficiar este o persoană fizică sau o companie despre care se precizează într-o poliță de asigurare că poate primi o plată prin respectiva poliță de asigurare dacă are loc un eveniment asigurat. Nu este necesar ca un beneficiar să fie asigurat sau contractant al poliței și este posibil să existe mai mulți beneficiari pe o singură poliță de asigurare. Reclamant este fie un beneficiar care înaintează o cerere de despăgubire în baza unei polițe de asigurare sau o persoană sau companie care înaintează o cerere de despăgubire împotriva unui beneficiar, dacă cererea respectivă este acoperită de polița de asigurare. Procesarea daunelor este procesul de instrumentare a unei cereri de despăgubire care este înaintată pe o poliță de asigurare. Ofertare este procesul de furnizare a unei oferte pentru o polița de asigurare unui potențial asigurat/contractant. Începere este momentul intrării în vigoare a poliței de asigurare Asigurarea este asumarea comună și împărțirea/transferul riscului pentru protejarea împotriva unei posibile împrejurări viitoare Există multe tipuri de asigurări. Termenul asigurare poate însemna și reasigurare. Poliță de asigurare este un contract de asigurare între asigurător și asigurat/contractant. Participant (Participanți) la piața de asigurări reprezintă un intermediar, asigurător sau reasigurător. Asigurat/contractant al poliței este persoana fizică sau compania în numele căreia se emite polița de asigurare. Un asigurat/contractant potențial poate apela la un intermediar pentru achiziționarea unei polițe de asigurare sau se poate adresa unui asigurător direct sau prin intermediul unui site web de comparație de prețuri. Asigurătorii (uneori numiți și subscriitori) oferă acoperire prin asigurare asiguratului/contractantului în schimbul unei prime. Un asigurător poate fi, de asemenea, și reasigurător Intermediarii ajută contractanții și asigurătorii să stabilească detaliile și să încheie asigurarea. Aceștia pot oferi consultanță și gestiona daune. Multe polițe de asigurare și reasigurare sunt obținute prin intermediari. Administrarea poliței este procesul de administrare și gestionare a unei polițe de asigurare după începerea acesteia. Primă este suma de bani de plătit de către asigurat/contractant către asigurătorul din polița de asigurare. Reasigurătorii furnizează acoperire prin asigurare altui asigurător sau reasigurator. Această asigurare este cunoscută sub denumirea de reasigurare. Reînnoire este procesul asigurătorului unei polițe de asigurare prin care furnizează o ofertă asiguratului/contractantului pentru înlocuirea poliței existente la expirarea acesteia. Glosar de termeni cheie privind protecția datelor: GDPR este Regulamentul general al UE privind protecția datelor nr. 2016/679 și legislația națională privind protecția datelor în vigoare în statul membru UE în care Marsh este înregistrată. Operator de date este o entitate care culege și păstrează date cu caracter personal. Aceasta decide ce date cu caracter personal culege despre dumneavoastră și cum sunt folosite respectivele date cu caracter personal. Oricare dintre participanții la piața de asigurări pot fi operatori de date atunci când utilizează datele dumneavoastră cu caracter personal în scopurile descrise în [Secțiunea 5]. Datele cu caracter personal sunt orice informații prin care dumneavoastră puteți fi identificați și care au legătură cu dumneavoastră. Acestea pot include date despre cererile de despăgubire pe care dumneavoastră le înaintați. Prelucrarea datelor cu caracter personal include culegerea, utilizarea, stocarea, divulgarea sau ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Act adițional nr. 1 Ia Regulamentul campaniei “Călătorește fără griji cu asigurarea AXA” Organizatorul campaniei “Călătorește fără griji cu asigurarea AXA”, Marsh Broker de Asigurare Reasigurare S.R.L., cu sediul social în Bucureşti, Floreasca Business Park, str. Calea Floreasca nr. 169A, corp Al, etaj 3, sector 1, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J40 3767 1995, EUID: ROONRC.J40 3767 1995, cod fiscal nr. R0738 1700, cont bancar R067 CITI 0000 0006 5001 0051 deschis la Citibank Europe plc, Dublin, sucursala România, autorizată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (actuala A.S.F.) în baza Deciziei nr. 8 17.10.2001 și înmatriculată în Registrul Brokerilor de Asigurare sub nr. RBK-008 10.04.2003, reprezentată de Dl. lakab Laurenţiu în calitate de Director General Adjunct. denumit în continuare «Organizatorul”. Decide modificarea Regulamentului campaniei după cum urmează: 1. Organizatorul decide prelungirea perioadei campaniei “Călătorește fără griji cu asigurarea AXA” până la data de 31 decembrie 2023, ora 23.59. Art. 2 “Durata campaniei” din Regulament, va avea următorul conţinut: ,, Campania este organizată pe teritoriul României, prin intermediul aplicației LidI Plus, în perioada 29 mai 2023 ora 00:00 - 31 decembrie 2023 ora 23:59. Participarea la această Campanie implică acordul expres, cunoașterea și acceptarea fără obiecții a prezentului Regulament Oficial de către toți participanții la Campanie. Participanții la campanie sunt obligați să respecte si să se conformeze tuturor termenilor și condițiilor prezentului Regulament. Regulamentul este întocmit și va fi făcut public conform legislației aplicabile în România, fiind accesibil în mod gratuit pentru participanți în aplicația Lidl Plus. Regulamentul campaniei este disponibil oricărui solicitant, în mod gratuit, pe întreaga durata a campaniei, informat electronic, prin accesarea aplicației Lidl Plus. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizată, în scopul informării publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare și sau cu rol informativ. Informațiile pe care astfel de materiale le pot conține vor fi interpretate în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.” 2. Prezentul Act Adițional face parte integrată din Regulamentul campaniei. 3. Toate celelalte prevederi ale Regulamentului rămân neschimbate, valabile și producând efecte.


Organizator,

Marsh Broker de Asigurare-Reasigurare S.R.L.

Prin reprezentant Iakab Laurenţiu